Hm! D3ko, neuvazoval si o vytvoreni fore pre sexuchtivych spoluobcanov? Argos, kasli na fajku a ohmatavaj si prevodovku...
Btw. Najviac kuria k2. Ked som sedel pri radiatore, tak mi vytiekla bat. z mobilu:(
mozes mi napisat - sidlim na tejto adrese:
ELZA - Elektromontážny závod Bratislava spol. s r.o.
Račianska 162
831 04 Bratislava
alebo mi zavolat na:
07/212455
kua, to vyzera na stare cislo, ale novsie mi na karoseriu nenastriekali
a dohodneme sa mimo tejto diskusie, ok ?
jezkovi oci! Ja viem o com si pisal. Inak taketo temy skor patria do sexzoznamky na pokec.sk, tak mozes ist tam ziadat vodicov o fajku. Urcite sa tam najdu aj taky...
no pricin mohlo byt mnoho. A tej vody mal mozno fakt malo, to je mozne. Taktiez by do uvahy pripadali aj potrhane remene na cerpadle, ale to by asi daleko nezasiel...
ja tipujem ze ci mu nezabudli naliat chladiacu kvapalinu alebo ze jej mal malo, lebo podlahu nad motorom mal fakt vriacu, ale ked som ho o par dni neskor opat stretol tak tymto neduhom uz tento voz netrpel (a vonku bolo priblizne rovnako teplo)
co sa tyka vrakos, tak ano, su exemplare v ktorych je ako v peci a vodici musia kurit aby im nevyvrela voda z chladica, avsak toto neplati na vsetky vozy, takze asi to bude chyba v udrzbe (napriklad spinavy a tym padom malo funkcny radiator chladica), kdezto ik435ky kuria vzadu vsetky, takze to asi bude neaka konstrukcna chyba...
[inac ja som pred viacerymi rokmi zazil v 1316 ze sa mi prilepili podrazky topanok o tie hlinikove listy obrubujuce dekel nad motorom ]
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Argentos