Reply on: J #17157:
Ja si raz pametam na relaci Petrzalka dnes..To bolo este ked bola Petrzalska televizia..A tam Pan Henrich Sasik z oddelenia dispecingu tvrdil, ze boli staznost na vodicov, ze prehnane kuria a potom su ludia chory!Ked vydu von su spoteny a tak dalej.To bolo sice pred troma rokmi, ale dodnes si na to pametam..A PS.Citujem-Je na vodicovi ci bude kurit mi ho za to potrestat nemozme!-Toto islo priamo Panovi Sasikovi.
Jano a frenky
- 2825 okolo 6. h. docasne vypadol na linke 83/7, neskôr ho nahradil ZV 2141
- 4843 ako ZV na 20/1 minimalne od 6:15 h., neskor isiel 1120
- 1011 ako ZV od zaciatku sluzby (08:00 h.) na 37/4, neskor isiel 1311
- 3501 docasne vypadol z linky 30/1 asi pre nefunkcne kurenie vo vozidle, okolo 9.45 h. bol hradeny pravdepodobne ZV1011 a o 11:45 h. sa napojil na trasu z Lamaca
- 4843 ako ZV na 90/1 od 09:30 h.
Vyprav podla poradia:
20: 1120n, 1010, 1701
21: 1821, 1829, 1813, 1801, VN/5 - NV, 1827
30>3501, 3515, 3614, 3605, VN/5 - NV
35: 3709
37: 1511, 1806, VN/3 - NV, 1311n, 1807
X37: 4820, 4837, 4844 (posilova doprava pre TV Markiza)
38: 3526
43: 3632
80: 3609, 3618, 3638
83: 2938, 2829, 2944, 2820, 2308, 2811, 2825, 2812, VN/9 - NV, 2309
504: 1822 (i. Color)
VN = vozidlo, ktore zacina az Vecer a potom ide robit Nocny linku
NV = Nebol Vypraveny