Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
29 pp : 4241, 4265, 4272, 4262, 4253, 4249.
Na Račianskej minimálne smerom do mesta treba počítať so zastavením premávky
Reply on: Urbanway 2423 #170734:
Práve to dávali v TV (na JOJ), že polícia hľadá svedkov tej nehody, nakoľko tesne po nehode si vodič auta údajne zapálil cigaretu, v kĺude vystúpil z auta a sa vytratil.
Reply on: 3pa3ck3 #170733:
Vďaka za info. 🙂

Inak, tie infotabule majú alebo nemajú kamery?
Reply on: Urbanway 2423 #170731:
Na zastávke sa nezranil nikto, vodič auta je nezvestný

https://www.facebook.com/604318383324029/posts/1103719836717212/
Reply on: Urbanway 2423 #170731:
Auto preletelo cez zábradlie a zastávku do kolajiska.
Reply on: TeBeCe #170730:
Vie sa aj niečo viac, bol niekto zranený?
Prave brutalna nehoda na Borskej, elektricky prerusene. Bude sa jazdit Dubravka - Kutiky + NAD do mesta.
Reply on: MartanSK #170728:
Niekto tu písal, že v Petržalke bol problém s vysokými obrubníkmi a vyklápacími dverami na BN-kách.
Reply on: Trammat #170727:
Nejaký rok/dva dozadu bola dosť zvýšená koncentrácia hrbáčov na 99 a nevidel som žiadny problém.
Reply on: Urbanway 2423 #170726:
A hrbáče majú ešte aj dvere otvárajúce sa von, čo pri plne obsadenom voze v niektorých zastávkach spôsobilo, že sa zapasovali do obrubníku, prípadne v zime do kopy snehu.
Reply on: MartanSK #170725:
A nemohol by byť problém s kapacitou? Hrbáče sú predsalen o 1,5 metra kratšie ako Citelisy a majú o 20 miest pre cestujúcich menej ako Citelisy.
Osobne si myslím, že keby hrbáčom venovali pár hodín v dielňach, tak z nich dokážu urobiť veľmi slušné vozy a mohli by nahradiť pár zhnitých Citelisov
Pri Nemocnici Ružinov nehoda auto a sanitka. Tá zasahuje do koľajiska, takže električky asi chvíľu nepôjdu.
Reply on: N/A #170721:
Nádrž vozidla SOR BN 9,5 a 10,5 má 140 litrov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak už v čase objednávky týchto vozidiel bola na výber aj väčšia nádrž (tuším 200 litrov). Problém nie je ani tak tých samotných 140 litrov ako to, že už pri posledných 20 litroch v nádrži nebolo palivové čerpadlo schopné spoľahlivo nasávať palivo z nádrže a reálne sa stávalo, že v nádrži bolo ešte 15-20 litrov a motor nasal vzduch a zastavil sa. Aj preto vodiči radšej preventívne vozy vymieňali, pretože nie je nič horšie ako ostať v zime bez nafty. Oproti tomu SOR B 9,5 mal nádrž s objemom 180 litrov, takže tam k problémom dochádzalo iba ojedinele (veľké km prebehy, súvislá vrstva snehu na ceste, neúplne dotankované vozidlo predošlý deň a toto všetko súčasne). Samozrejme aj spotreba medzi B a BN je rozdielna, ale veľa závisí od šoféra. Môj osobný rekord je 22,7 l / 100 km s vozidlom 3407 na linke 37 v pracovný deň v zime. Vozidlo malo v tom čase 2 roky.
Reply on: Trammat #170719:
Samozrejme aj to bol problém, na ten som zabudol. Ale ten mali hlavne tí, čo tomu šľapali na krk.
Reply on: Trammat #170719:
Áno, to sa dialo.
Reply on: N/A #170718:
A nebola najväčšou slabinou BN10.5 malá nádrž? Ak si dobre pamätám, tak to malo cez víkendy problém vyjazdiť celú službu na 20, 28, 53 a často sa musel večer meniť voz, prípadne občas až odťah.
Akože asi nemám so žiadnym autobusom tak bohaté skúsenosti ako s BN10.5 a okrem šialenej blikajúcej elektroniky, praskajúcim poduškám, málo oleja v prevodovke inak nemajú tie autobusy žiadny problém a sú teda stokrát lepšie ako súčasné Citelisy a nemožno im brať za zlé to, že sú LE, lebo sa tak proste objednali vtedy. Citelis nekúri, všetko trieska, pleseň všade, to je totálny odpad, fakt Tedomy sú proti nim o dosť lepšie. Jediné dobré Citelisy sú 1031-1036.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.