Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #152438:
Inac zaujimave, agregat nemusi splnat EURO 6?
Reply on: mathre #152443:
Vsak mame linku 32.
Reply on: mark178 #152459:
mne tie miesta na 15 a 18 Irisbus/Iveco 18 SOR a Capa nezdajú a asi každý používa iný vzorec
Reply on: trolejbus6207 #152455:
nehovorím o 3, ale o 2 zadných prednú nápravu ti nikto nespraví poháňanú resp bolo by to strašne drahé a technicky veľmi náročné ale možno sú busy 4x4 ci 6x6 ale neviem o tom

Reply on: TTV01 #152457:
dobre ale i tak tkaý rozdiel to nemôže byť, keď sorka má ževraj 150+ miest
Reply on: Solider #152447:
V DPB dokumente ktorý museli vypracovať kvôoli eurofodnom je zámer nasadiť 30 TrDG na 210 Hl. Stanica - Eurovea a 64+41 Jelačičova - Búdkova. Postupne ako sa blíži čas ich nasadenia pribúdajú ďalšie a ďalšie nápady.,..
Reply on: mark178 #152456:
max - 4 miesta
Reply on: TTV01 #152454:
hah nielen motor tam je
Reply on: TTV01 #152448:
okrem chýbajúcej kapacity je nezmyselná úvaha o poháňanej tretej náprave...
Reply on: mark178 #152452:
Aha tak autobus chodí bez motora ? min týždeň som ním išiel a mal motorovú vežu ?
Reply on: Solider #152447:
ani ja nie som zástancom nových kĺbov s agregátom, v niektorej diskusii o odstavených 25Tr som sa k tomu vyjadril dosť jasne, nech na DD ťahajú aj všetky štyri vozy Tatrou, aspoň by to prepojenie s Mlynskou dolinou vymysleli čo najskôr ?
agregáty v 25Tr dostali zabrať okrem nasadzovania na pôvodnej L133 aj kvôli nezmyselne chýbajúcej otočke na Molecovej, keď ich bolo treba štartovať každú chvíľu...
inak podľa mňa je pre kĺbový trolejbus premávajúci na trati typu Molecova - Kuklovská najväčší problém koncepcia poháňanej zadnej nápravy, diferenciál dostáva permanentný záhul, či už pri jazde hore alebo dolu kopcom a som zvedavý, koľko tam vydržia 31Tr, ak ich nebudú pravidelne striedať ? Prešov už zažil jeden odstavený troloSOR na diferencál - 713-ka stála takmer tri mesiace na poruchu ložísk v diferenciáli a to je v prevádzke tri roky a jazdí na tratiach, ktoré sú profilom niekde inde ako trať na DD
Reply on: TTV01 #152451:
ako môže mať 15 metrový TBus väčšiu kapacitu ako 18Tbus?
ešte musíš prirátať motorvú vežu a podobné veci ...
Ak berem info z tejto stránky tak:

Škoda 25 Tr Irisbus
Celkový počet miest: 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík)

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/221/Skoda-25-Tr-Irisbus.html

Solaris Urbino 15 CNG
Celkový počet miest: 145 + 1

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/233/Solaris-Urbino-15-CNG.html

tak ani nie.
Reply on: TTV01 #152448:
Ked ma problem klbovy trolejbus obcas, tak okrem vikendov a sediel by to bolo nedostatocne.
Reply on: TTV01 #152448:
Poobede by asi pri dnešnom intervale nestačili. Ak by sa dal interval 4 min alebo by sa obnovila poobedná 133, tak možno aj áno.
Jedna otázka na 33 by neboli dobré 28TrDg :

http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-28-tr-solaris/Contents.3/0/45DFE38941E246E888D7874276D9B6D8/resource.pdf


viem že dĺžka je asi na hrane, ale keby spravili pohon 2 zadných náprav ❓
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Už sa viackrát spomínalo, že by sa mali nasadiť buď na predĺženú 210 k Eurovei alebo na predĺženú 205 k Avionu/na Letisko.

Čo sa týka trápenia vozov, na to tam ten motor predsa je, v kopu mestách ho využívajú aj na bežných linkách, pričom ho štartujú viac ako 2x za deň a vozidlá fungujú. Na 25 Tr podľa mojho názoru neprevládajú problémy týkajúce sa pomocného motora, ale skôr veci týkajúce sa samotnej konštrukcie vozidla, ktorá je od začiatku vadná. S podobnými problémami sa potýkajú aj v Prešove (diferenciál, nápravy). Vozidlám neprospieva ani laxná údržba.

A nemyslím si, že je dôvod nakupovať navyše ďalšie dlhé trolejbusy s pomocným pohonom, keď je stále šanca, že do piatich rokov budú natiahnuté drôty na Molecovu.
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Ja si myslím že im niečo vymyslia, presne ako sa spomínalo tak to hodia na 210 po SND, možno vymyslia ešte nejakú inú linku a zvyšok rozhádžu na linky. Zas ono nie je na škodu mať aj takéto vozy. Napríklad keď budú robiť niekde nejakú opravu vedenia tak tam môžu nasadiť tieto vozy a v úseku kde bude výluka budú jazdiť na naftu a nebudú sa musieť zbytočne dávať Abusy. Samozrejme by bolo lepšie keby tieto vozy boli vo verzii 31TrDg ale ako sa písalo tak výrobca poľnohospodárskej techniky v čase tendra ešte nemal tieto vozy k mání pre Škodu.
Reply on: mathre #152442:
samozrejme toto bolo len extrémne krátkodobé testovanie, ale naozaj nie je účelné dlhodobo trápiť vozy jazdou na agregát v normálnej premávke, fakt som zvedavý, kde chcú súdruhovia z DPB tých pätnásť troloSORov s agregátom nasadiť ?
Reply on: Dezerter #152441:
linky 2 a 4 prave presmerovane do Ruzinova

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.