Reply on: d3k0 #12285:
suhlasim s tym, ze posilneniu dopravy asi chybala ista davka optimalizacie, zaroven vsak musim suhlasit aj s J v tom, ze na bratislavske pomery bola situacia zvladnuta prudko nadstandardne 
podla mojho nazoru si za unahlene ukonecnie posilovych liniek mohli putnici sami. napriklad dopravu vramci petrzalky nevyuzival takmer vobec nik -- v case koncenia omse chodila napriklad posilnena L90 uplne prazdna (aspon tie vozy, co som videl). ked sa nejaky putnik priamo v areali pytal, ako sa dostane na zst petrzalka, a bolo mu ukazane na nizkopodlazne busy, tak len mavol rukou a siel pesi. ked aj vynimocne vypravene spoje z arealu boli pomerne prazdne (napriklad pasazierov spominanej jazdy solarisu na hlavnu stanicu tvorili takmer vylucne ludia, z radov ktorych vzisla samotna otazka na dopravneho dispecera ako sa dostanu na hlavnu stanicu), je pomerne pochopitelne, ze dispeceri sklzli do deziluzie, ze napor uz presiel. ja sam som si myslel, ze roztrusene hluciky ludi po petrzalke smeruju do autobusov odparkovanych kde-tade a nie na prechadzku kamsi do tesca

mozno bolo trosku zbytocne aj premavanie posilnenych L90 a L93 po ich celej trase, a nie len od zastavok v okoli arealu alebo priamo z neho. na druhu stranu neviem, kde by sa v okoli arealu busy mohli otacat (na holicskej?) a ci by to nesposobilo este vacsi zmatok, kedze o moznosti dopravy priamo z arealu vedel evidentne vskutku malokto -- napriklad nechapem, preco na mapach, ktore boli rozvesane po petrzalke, boli vyznacene len pesie trasy dostupnosti arealu, a nie autobusove linky a zastavky, ktorymi sa tam da dostat (s vynimkou kyvadlovej dopravy -- ta tam zakreslena bola, aj ked tusim chybal popis jej ciela).
Andy