ahoj, tie hlásiče v niektorých vozoch strašne hulákajú a často sú zle nastavené, že nehlásia aktuálnú zastávku ale často tú kde už voz stál alebo ešte len tú kde bude stáť. ?
Hijóóó - ako pre nevidiaciach ano, ale pre drvivu vacsinu nie. Ak tie hlasice maju hulakat ako v daktorych T6A5 tak to redšej nech ani nie su. Skor je potrebny vnutorny panel BUSE .
na inu temu
v 1104 nejde vnutorny BuBuse panel - a o5 to s ním trhá pri rozbehu - neskutočný črep
Pozri ja som raz niekde zachytil informáciu,že autobusy MHD by mali chodiť na STK každý pol rok podobne ako autobusy staršie ako 8 rokov ? Vraj kvôli bezpečnosti ? Ak to tak nie je tak nerob z toho vedu ?
A ešte otázky pre teba:Keby si bol pracovník STK ako by si identifikoval farbu,ktorá je napísaná v techničáku na takom polepenom vozidle?Podľa čoho sa budeš riadiť?Podľa farby strechy, spätných zrkadiel ktoré nebývajú oblepené?
Ešte mám zopár otázok:Nebýva to tak,že pred STK sa odlepí CVR z vozidla aby sedela farba podľa TP?Alebo to riešia tak,že požiadajú DI o udelenie výnimky či požiadajú o zmenu farby vozidla?
je to skor o peniazoch ako o cakani. naposledy prebehla informacia, ze cca v polovici roka chcu instalovat do vozidiel MHD vonkajsie hlasice pre nevidiacich.
Ak to je len o akomsi cakani, ok, chcel som uz zistovat dovod pisomne v DPB. Zapojit som chcel aj Uniu nevidiacich, tak snad sa uz rozhodnu, ci ten emtrest.
Zdravim, pardon za blbu otazku, ale - moze mi niekto zmysluplne vysvetlit, preco sa kvoli nejakemu summitu premierskych zadkov V4 uzatvara tunel a kapucinska? To si chcu v case volna urobit exkurziu v tunelovej ruure..?????? WTF
presne ako vravi 810zssk ,caka sa to ci bude EmTREST alebo nie . Naco kupovat hlasice, ktore by potom neboli kompatibilne s Emtrestom - chces zase vyhadzovat dalsie peniaze aby si mal splnenu uchylku pre hlasenie zastavok ?
keď je o tom reč, tak nevadí ti napr. to, že keď sa už tak ušetrilo na obstarávacej cene vozidla, že tie SORky a MBCC vôbec nemajú "spojazdnený" akustický systém hlásenia zastávok? ? bezbariérovosť vozidiel spočíva aj v tom, že nielen telesne postihnutým poskytne komfort ale aj zrakovo napr. tak, že im zahlási zastávku.
moj vodiaci pes sa na SOR nestazuje, nakolko sa za vodica natlaci, aj ked mu vyhradene miesto pre nevidomych blokuje nejaky nevedomy! To sa vsak o Citelise ci Tedome povedat neda. ? Takze nam sa SOR (BN9,5; BN 10,5; BN12; NB18) paci. Dokonca ked cestujeme dvaja nevidiaci s dvoma vodiacimi psami, do SORu sa vojdeme, v Tedome ci Citelise by musel stat jeden z nas aj so psom.
kľudne nech 10.5 odoberieme ale zas do 12m kategórie vozidiel ešte k Tedomu, Citelisu a Ikarusu cpať ešte aj S(p)OR, tak ďakujem - neprosím! Nemohli by radšej vypísať tendar na 12m vozidlá a hodiť to Citelisu? Však tie Citelisy 12m jazdia dobre, priestorovo to je absolútna pohoda. A žiadne 4 dvere na 12m SORke, tam už argument, že je to pre rýchlu výmenu cestujúcich je blbosť, lebo 12m vozidlá nejazdia tak narvané aby museli mať 4 dvere! ?
Petto