dnes cisielka co sa tyka Dubravky mas dobre, az na jednu drobnost poradia na 5-tke od 7925+7926 mas posunute o jedno viac ako by malo byt, tych 5-tiek mame v Dubravke len 13
praveze v sucasnosti je vacsi problem na L33 v sedle a vecer kedy 133 nepremava, vtedy chodia tbusy vytazene slusne , aj teraz 22:37 nas islo v L33 cez 100 ludi v tbuse , zatial co spicky su o nicom - max. do 50 ludi v klbovom tbuse ?
8215 robil záložák na 32/1 tuším preto tam dali potom solaris...
Stále nerozumiem tomu prečo nemožu dotiahnut na DD na celý den nejakú 14tr-ku...To by tam stacilo 33/3.
už je oficialne Solarisová len 32/7 s vozom 1218 , 1201 uz zobrali a je stabilne na 88/8 .
Ale dnes bola na 32ke prevaha Solarisov ,videl som ich na poradiach 1,3,tusim 5 a ista 7 - vozy 1203,1215,1217,1218
inak dnes bolo na Dlhacoch aj pozehnane vela MANov - najprv hradil tusim 8212 33/3 rano , nasledne som videl 8213 odstavenu oproti CASEY s 33 na transparentoch a nakoniec poobede asi 8215 na 33/5
a nemas oficialny prichod na suhvezdnu 20:03 ? este ako sluzobna jazda ? chapem ako to mas myslis, no moc tomu nechapem.. staci dat ciel 910 a ludia pochopia aj bez tabulky ZV ?
nie je to diskusia sem ale kde si zistil že DPB nemá vodičov??? pýtam sa len preto lebo som tam osobne bol a na personálnom som dostal negativnu odpoved, lepšie povedané že majú teraz vela??? nechápem čo sa deje v DPB ? ☠
V mene mojej manzelky, velka pochvala patri vodicom
- dnesnej 95/9 voz 4226 s odchodom 16:49 z Romanovej smer Safko za ukazkove zastavenie pri obrubniku a umoznenie lahsieho nastupu aj vystupu s detskym kocikom z/do vozidla pouzitim kneelingu
- vcerajsiemu vodicovi 83/4225 s odchodom 13:06 taktiez z Romanovej smer Dubravka z rovnakeho dovodu
Z uvedeneho dovodu volala manzelka na DD a pochvalila danych vodicov. Pochvala bude posunuta z dispecingu veducim pracovnikom prevadzky na dalsie riesenie. Tento pristup by mohli praktizovat aj iny vodici a hlavne vodici MCC, ktori zastavuju veeelmi daleko od obrubnika a pri jazde smerom na Technopol zastavia na Romanovej tak, ze druhe dvere su presne oproti stlpu a je nemozne z vozidla vystupit. Je nutne zavriet dvere, posunut voz o pol metra dalej, o5 zastavit a otvorit dvere. Vodici SU sice niektori po dani znamenia zastavia pri obrubniku, ale nepouzivaju kneeling a tym je vysoky schodik a podaktore SU eszte lahnu aj na opacnu stranu. V tomto su NP vozidla uplne zbytocne nasadzovane do premavky
ja som osobne ani jeden ten voz dnes nevidel ale chapem to asi tak, ze rano: 196/1-2646 a poobede uz 2642, 196/4 rano 2642 a poobede uz 2608, to by bolo mozne nie?
39/9-1621 v priebehu dna vypadol, neskor ho nahradil (a stale tam jazdi) 1409
50/7-2362 od 7.36 h. svoju cinnost ukoncil, nahradil ho ZV 2637 a napokon 2711, co aj vydrzal do konca sluzby
61/7-2415 bol do popoludnajsej spicky vymeneny za 2407
66/5-3529 okolo 15.20 h. docasne vypadol pre poruchu vozidla, nahradil ho ZV 3703, okolo 16.45 h. sa vratil
196/1-2646 bol do popoludnajsej spicky vymeneny za 2642
196/4-2642 bol do popoludnajsej spicky vymeneny za 2608
kubo_99