Na margo prispevkov o klimatizacii mozem jednoznacne povedat ze klimatizacia je ucinna. To, ze niektori vodici ju nevedia spravne nastavit, je problem iny. Ta klima moze byt aj ciste manulna dvojstupnova (silny a slaby stupen), ale takisto sa da navolit aj teplota, ktora ma byt v buse udrziavana. Takze vodic sa tym padom nemusi starat o zmenu intenzity fukania vzduchu, ked mu pristupi 50 ludi (treba si uvedomit, ze kazdy clovek predstavuje +- 100W tepelnej energie), pretoze to zanho spravi automatika. Tak je to spravne a tak by to malo byt. Optimalna teplota v buse je podla mna tak 24-25°C, nastavovanie na nizsiu hodnotu moze mat uz efekt chladiaceho boxu. Samozrejme dopyt uz mal byt davno povoleny, problem je len akurat ten, ze na ikarusoch nefunguje zvnutra dopytove otvaranie dveri. Z ikacov z trnavky ho mal tusim len 1813. Ked sa dielna chopi tychto vozov a tedomov, moze sa to podla mojho nazoru kludne spustit.
Co sa tyka lamacskej brany, bolo by fajn, keby tam aspon spravili ten kruhovy objazd, lebo odbocenie z dialnice dolava do zahorskej uz zacina byt neunosne a je to usek castych dopravnych nehod. Okrem ineho sa buduje dialnicna odbocka v stupave, ale to uz asi viete.
TomJ ja doplnim ze islo o 50/1, ktory vypadol 10.35 medzi hela a jrd usvit(zeby nejaka drobna dn?Ale 2.ucastnika som nevidel. Oproti stalo zv 8214, mozno to malo suvis s hradenim
Risko1
3: 7126, 7114, 7125, 7112, 7130 ( sedi aj poradie 1, 5 )
5: 7957, 7919, 7807, 7939, 7781, 7717, 7809, 7845, 7301, 7839, 7841, 7933 ( sedi aj poradie 4, 8, 9, 10, 11, 12 ) zvysok nemam
11: 7106, 7122, 7120, 7085, 7134, 7133, 7103, 7127 ( sedi poradie 2 az 7 )
56: 3549, 3525 bez pp
- 12:08 Jungmannova smer Dubravka ZV Maniak 8212 ako L83