Podla mojej studie, ktorej sa venujem, CNG hori a vybuchuje iba v urcitom pomere so vzduchom-ak by teda teoreticky upadla draciku flasa a praskla by, CNG pri vacsom mnozstve vzduchu automaticky mrzne. Tak! :o)
No nehnevaj sa, ale podla mna rozhodne oblboval. Keby povedal 5 rokov, tak tomu uz skor uverim. Ale 10 rokov ten autobus urcite nevydrzi. Vsak oni ho chcu po 6 rokoch znovu generalkovat. To dokedy chces robit zaplaty na starych nohaviciach? Vies ako tie vozy vyzerali pred tym, nez isli na plyn? Strasne. A niektore z nich zacinaju vyzerat tak isto... Co je dost zle vzhladom k tomu, ze maju vydrzat 10 rokov... Kde si videl taku vec, ze sa vopred pocita, ze autobus so zivotnostou 7 az 8 rokov bude jazdit 20 rokov? Nie je to tak trochu zvratene? JE!
Takze tu su nejake zaujimavosti zo stredy:
- 3610 okolo 9. h. vypadol pre poruchu na linke 35/1, neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 3621
- 1403 pred 10. h. docasne vypadol na linke 21/8 pre mensiu poruchu
- 2825 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil ZV 2881
- 7815-16 okolo 14. h. vypadol na linke 12/4, neskor ho mal nahradit ako som sa docital v #10625 7817-18, ale nestalo sa tak ( ako saso som od 15:38 do 16:02 h. cakal na Safku na 12 ), neskor napokon isiel ZV 7825 a az od cca 21:30 h. ho nahradil 7789-90
- 7739-40 okolo 14:30 h. vypadol pre poruchu na linke 1/5, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7761-62
- 2408 docasne vypadol na linke 34/4 ( odstaveny okolo 16:30 h. cca 10 m. za zastavkou Patronka smer Dubravka )
- 2809 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2937
- 7949-50 pocas dna vypadol na linke 5/10, neskor ho nahradil 7901-02
- 2932 v rannej spicke na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2927
Turbo: Ešte som zabudol. Myslím si, že aj Zacharovi je jasné, že tie busy toľko nevydržia, ale bola to prezentácia, bolo to vytváranie imidžu DPB. To tým novinárom mal naozaj povedať. No reko stála 3 mil, do pol roka to bude znovu rozpadnuté a je to v podstate zakonzervovanie šrotov typu Karosa v dopravnom podniku, ktorý je tak finančne podhodnotený, že nemá na nákup nových vozov.
Ale takto si to obyčajný cestujúci prečíta a povie si fajn, to vydrží desať rokov, hmm to je dobré, a ešte to dali aj na železnú studničku, to je ekologické, no hádam to speje k lepšiemu, ale stále je tá naša MHD na hovno.