Ja som nemal stastie sa ani raz povozit v ex.2315, skoda... Ked vravis Darro, ze je to take zihadlo. Mozno je, ale aj tak podla mna anj rekoB741 je 1213 o tom niet pochyb!
Ale inak som vazne zvedavy, kedy uz konecne daco preradia aj na Trnavku?!
------------------------------------------
All> vieme, ci na L24 a teda ja na L26 bude solo, alebo klbak?
Priatelia... ked niekto dnes uvidite 4217 dajte vediet musim sa snou ist povozit to je moja vyvolena Karosa... Neo z Matrixu sa moze zdekovat ani ten neni taky cenny ako ona.
ZV: 2001 (Igor, o 11:05 skoncil na HlSt L74), 4808 (o 11:00 z HlSt L74 + o 22:38 zo Safka 95, mal aj tabulku s 5. poradim (?)). 2621 na 61/3. Ten voz vyzera hrozne... FUJ! Jano> nemas za co (1023+2212) ;-D Otazocka: Co ma preboha 3622 s vyfukom? Jo a L50 dnes vecer kvoli BeeFree'03 cakala pred zastavkou.
Co sa 1910 tyka, je falt velmi pekny a relativne, v ramci moznosti aj udrzaiavany voz. A vodic je proste "1cka"!!! Zial, uz som ho dlho nezhladol na 21cke...
minule som sa dostal k jednemu materialu, z ktoreho som zistil ze v taky priemerny pracovny den v sedle naraz vypadnu povedzme 3 vozy na X1 z roznych pricin { revizori, poruchy, nevolnost cestujuceho...} a ziadna z nich sa nehradi, hoci Zalozakov je dost {na Hl. stanici, na 1.,2.,4.,kolone byvaju minimalne po 2. A tiez som sa dopocul , ze napr. v rannej spicke jedneho pracovneho dna {tento tyzden} vypadli ZASEBOU!! dve 96ky, a potom prisiel kraatky zalozak, ktory hradil tretiu, a za nim dalsi kraatky zalozak, ktory hradil stvrtu pokazenu 96ku:-}
Neoplan: Ano, na 1910 je super vodic!!! {Robi iba spicky} 1910 je momentalne najkrajsia "dvaosemnulka" na 1.kolone.
Odveci: 3633 chodila prvy den tusim stredu 20.augusta na 50ke. No a niekedy vecer {asi okolo 18tej} mala uplne prozaicku poruchu, po ktorej sa uz nevratila do premavky: "TECIE VODA Z CHLADIACEHO SYSTEMU!"
3635 ma ako PRVA KRATKA PLYNOVA VRAKOSA VNUTORNY TRANSPARENT!!!! {Taky ako maju dlhee plynaky} Ostatne {vratane 3633 a 2708} maju stale iba klasicky vnutorny display{cas a pasmo}, ktory vraj nevyhovuje nejakemu predpisu, podla ktoreho musi byt aj VO VOZIDLE informacia o linke, cieli atd... Ja to v takychto pripadoch {Ked sa xem napr. presvedcit, ci som nastupil dobre} z tasky vozidla.
Takze na 504 mala zadrhel:
- 1210 pred 23:50 h. docasne vypadol na linke 21/5 - 504, a tak na dva odchody z Hlavnej stanice ho hradil ZV 1923 , od 2:53 h. sa vratil
Stvrtok:
- pred 9. h. sa na Karloveskej ulici zrazil autobus s osobnym autom v smere OD Centrum ( RE ) - Neviem ci islo o autobus MHD, ale ako TeBeCe pisal, tak dopoludnia bol na linke X1/8 voz 2931. No pocas vsetkych prac. dni je na X1/8 prideleny voz 2827 a bol tam i na poludnie - takze je pravdepodobne, kedze toto poradie ma byt v inkriminovanom useku cca 8:40 h. ze tuto nehodu mal prave tento bus, ktory docasne teda vypadol a 2931 robil ZV, o com svedci i to, ze mal len jednu bocnu tabulku a tu prednu mal dole.
Piatok:
- 2813 o 7:00 h. docasne vypadol na linke X1/12 pre poruchu, bol odstaveny na konecnej Pri krizi, bez ZV
- 2824 okolo 7:30 h. docasne vypadol na linke X1/11, bez ZV
viac som toho dnes pozriet nestihol, akurat mam este k #11514 :
N 20/3 - 1101
504: 1210 ( frenky )
FRENKY : TES sa na to, ked budu (taka tazko-vyliecitelna choroba) nastupovat do 25 s tym ze "SAK TO IDE DO DEVINSKEJ" alebo budu kukat ked prebehne okolo paegasu... (btw.preco sa "POLNOHOSPODARSKE UCILISTE" nevola "PAEGAS CLUB"?)
Ale za to mylenie cestujuich moze len a len dpb
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.