Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #17242:
Takze ked to tak ratam tak je asi 5% cistych busov...Naozaj hanba!...
fubost: No to provizórium tam nebude pretože bude v Janíkovom dvore. Tam má byť areál DPB.

Tomáš: 4848 a 4829 a dnes som videl nejaké čisté na 86 a jeden na 97 ale čísla neviem šoféroval som.
Reply on: J #17230:
Ja som na 99% presvedceny ze dvere na eline sa vo Viedni zatvoria po urcitej chvili automaticky, pokial to teda fotobunka dovoli. Vodic do toho vonkoncom nezasahuje.
V takom Bazileji sa to deje tiez automaticky, tam ale nemaju vo vsetkych vozoch fotobunky, takze nie je nudza o nahodne privretia - tie ale nie su take tragicke, kedze dvere maju odberovy snimac a v pripade prekazky sa automaticky otvoria.
Reply on: Darro #17229:

Vies, najprv by museli byt peniaze na linku, potom schopna obsluha a nakoniec aj vola to uymt... Myslim ze nieco z tych troch veci by aj bolo... Uvidime. Ked sa Petrzalka prestava na vozovnu Trolejbusovu (aj ked asi T+A), tak by sa hadam mohla spravit ako plnohodnotna vozovna, nie to provizorium co tam je dnes...
Tomas: 1408, 1803, 1808, 4800, 4803, 4806, 4810, 4831... Je ich o vela viac o ktore sa vodici staraju. Aj 4839 si zametaju a cistia kabinku. 🙂
3609 a 2619 maju novu reklamu na spp. 🙂
Tak, po dlhom case som bol dnes v Prahe. Videl som zopar citybusov, karos B952 a modernizovane B732. Viezol som sa v "tramvaji" tatra KT8 a potom metrom (mam aj fotku). Skúsim ju potom poslať dekovi. 🙂
Reply on: Tomáš #17234:
1213
Reply on: Darro #17229:
Ale sme, utlacame biele autobusy...
Reply on: J #17233:
Prosim aspon jeden mi napis nech sa mozem potesit... Je to jedno ktora kolona to je... Videl som vela nepodarkov aj z inych DPA. A otvorene mozem povedat, ze sa to tyka aj 1.DPA, ale nic sa neda robit je mraz a vozy sa nesmu umyvat!
Ale niektoré vozy sú nádherne čisté a to aj zo 4. kolóny, takže to je asi o niečom inom.
Proti privretiu je zrejme samotny mechanizmus zavretia dveri. Ked dlho popred fotobunku nikto neprejde tak sa dvere zvru. Je to asi tak, lebo co som zazil, tak vodic nerobil nic, dvere sa otvarali a zatvarali samy a nie naraz, ale podla toho, ako dlho nikto nenastupoval.
Reply on: Darro #17229:
VIDEL SOOOM! Nadhera...! Keby si buchol do plechov tak opadne kilo blata! Skoda je to, ze vecer mrzne cize kefy pre autobusy su velky nepriatel! A DPB bude radsej pokial nezamrznu dvere od mrazu kvoli vode!...
Videl som dnes viacej jedincov ktory boli spinavy. Dalsi adept 4510!!!
755.001: Všimol som si tie fotobunky ale nemyslím si, že sú na to že keď nie je prekážka tak sa dvere zatvoria sami, ale ako ochrana proti privretiu.

Každý voz sa dá umyť aj 4812, len treba chcieť. Príde zo služby a ostriekam ho s wapkou alebo len s hadicou avšak na to je už teraz neskoro, to už bude treba kefy 😕
Odporucam sa pozriet dnes na vozidlo 4812 jazdi myslim na 93 ale 90, tento voz jazdieva na linke c.90/3 cele stale od rana do vecera a ten voz nema ist kedy cez umyvarku. JE CIERNY JAK UHLIE!!! To chce odfotit ked to dnes stihnem tak to spravim. Hamba !!! To keby tak videl Papez tak aj skolabuje. 😞 Ale aspon sme neni rasisti a mame aj cierne autobusy.
j to si si asi nevsimol tie fotobunky, najma v sgpakoch. ale nevylucujem ze je to tak naozaj. to by tak mohli zatvarat aj u nas, napriklad na racku. v lete ti kachna zatvori hned a este minutu caka na zelenu. v zime zas nie a nie zavret dvere, az ked je volno 😕
dnes sa revizori vozia furt v 210/6315 ide umyselne pomaly a otvara len predne vrata...
Reply on: J #17225:
No ruky to o preklade 93/94 napísali trochu inak ako to myslela hlava 🙂 ale vy ste inteligentní, takže to pochopíte.
Je premňa nepochopiteľné, že keď je vonku 35 stuňov tak vždy sa nájde voz, v ktorom sú zatvorené okná a keď je -5 tak sa nájde voz, v ktorom sú otvorené okná. Ľudia sú sprostí.

galiyosha: No preto vždy idem na 94 namiesto 93. Ono L93 a L94 majú spravený preklad ale keby chodil naraz tak v sedle ba to nemalo byť 6/6 ale napr. 93 11:00 potom 94 11:08 a potom 93 11:12. Tak by sa zabezpečilo rovnomerné zaplnenie vozov. Samozrejme základ úspechu by bola chronometráž zodpovedajúca skutočnosti.
Jano: dôchodcovia nad 70rokov neplatia preto, lebo je taký zákon. Až príde cenová deregulácia na dopravu, tak mesto kľudne môže spraviť také niečo, že dôchodca bez ohľadu na vek bude paltiť polovičné cestovné.

Inak všetky takéto neduhy by sa dali upraviť v prepravnom poriadku. Napríklad, že dôchodcovaia majú nárok na polovičné cestovné a dôchodcovia nad 70 rokov jazdu zadarmo len mimo času prepravne špičky. Resp. dať to iba na rannú špičku bo poobedná je v pohode.
Takisto dieťa do 6 rokov má právo na cestovné zdarma iba keď stojí alebo sedí staršej osobe, ktorá ho sprevádza na kolenách.
A množstvo ďalších drobností.

Čo sa týka vetrania dvermi, tak vo Viedni som postrehol istú vec, keď čaká na zastávke na zelenú. Električka príde na zastávku, vodič uvoľní dopyt, ľudia vystúpia nastúpia a vodič okamžite zatvára dvere, ale znova uvoľní dopyt. Takže nevetrá sa a dobiehajúci môžu kľudne nastúpiť. Keď naskočí zelená už sa normálne pokračuje ďalej.

Dopyt aj na autobusoch a väčšine trolejbusov skutočne chýba. Hlavne cez zimu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.