Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #70820:
A určite pomôže potom aj to plánované zriadenie infolinky pre cestujúcich s vyčlenenými pracovníkmi dispečingu, čo bolo pred časom spomínané.

Totiž takto si v podobnej situácii dobre rozmyslím, či sa mi oplatí otravovať dispečerov na jednu z ich pevných liniek či mobilných čísiel, keďže predpokladám, že určite sú v strese, aby zvládli mimoriadnu situáciu. A teda nemajú čas odpovedať cestujúcim.

Re #70803 Beus: Ďakujem za vysvetlenie.

Re #70807 Mikimaus: ?
Reply on: Mikimaus #70807:
Na tej odbočke (a tiež v KV na odstavných koľajách) bývajú vozy odstavené častokrát po MU, a vodič je v tom čase odvezený dispečerom na miesto MU, kde sa to spisuje, a potom odvezený nazad 🙂 Takže toto je trošku iná situácia.
A vodič záložáku pri tuneli sa neviem kde nachádzal, ale možno bol pod mostom na pracovnej prestávke, ale inak sa mal nachádzať vo voze, pokiaľ nemal povolené tráviť jalový čas na dispečingu pod mostom, kde by mu hneď povedali, keby bolo treba ísť hradiť 🙂
Reply on: richardhudec #70819:
Tak tak 🙂 Myslim ze DPB taketo veci v ramci moznosti zvlada.. urcite by vsak pomohli planovane reproduktory na zastavkach 🙂
Reply on: 810zssk #70818:
niekto ma velke reci a machruje jak sa da, ale aby nieco urobil, tak to uz nie...nachapem, preco by mali davat NAD na 3 zastavky, ktore su aj pre dochodkyne v 5-minutovej pesej dostupnosti...02/59505555 si patricko uloz do telefonu...a myslim, ze situacia bola dobre zvladnuta...keby elektricky zastavili a neodklonili a tym padom vsetko zablokovali, tak az potom by si si mohol hubu otvorit a rozpravat o nezvladnutej situacii...a tak ti poviem...ked su ludia sprosti a hlavne ty - dopravny majstre, tak nech su nervozni, kolko chcu...
Reply on: patrik #70816:

1. Ked dlhsie nic nejde tak mi dopne nie? Ocakaval by som ze tebe napadne zavolat na dispecing a opytat sa (a nasledne to povedat aj ostatnym). Neobranujem DPB, ale toto ti teda napadnut mohlo.

2. Naco NAD? Zo Spitalskej si na Obchodnej za 3 minutky.
Reply on: AAA #70812:
What? ? ? ? Ved Branko povedal ze v T3 nehoria tak to musi byt pravda!
Reply on: AAA #70812:
Dakujem dopravnemu podniku za nezvlasnutie situacie..Dost som sa ponahlal a nedosla ziadna elektricka, ludia na zastavkach o nicom nevedeli, boli nervozni a marne cakali 11, 14 a samozrejme Nahradnu Dopravu naco by dali ze?
Reply on: martin15 #70814:
a co je na tom zvlastne? asi mi to dnes nemüsli...

Chodte niekto pofotit tu 7754 v ramci moznosti!
3547 na 30 ? ?
Reply on: milannco #70793:
poobede na 88/6 1209 ?
Na Spitalskej pred Americkym nam. hori nieco pod podlahou v 7754 z L12. Bola na ceste do JD. Odklon je cez Obchodnu.
3513 na linke 56, teda ozila po cca 5-mesiacoch, co bola odstavena..
Dnes 93/6 rano 2729... ale mozem povedat v celku zaskoceny ze je to asi prvy plynak s ktorym sa naozaj DA jazdit v ramci nejakej kvality a podla casu aj v rannej spicke... prevodovka celkom schopna aj ked lubila vyhadzovat rychlosti hlavne posledne dve, spojka obcas tvrdla nieco ako cisty steper v posilovni, brdy pištali jak o zivot po jednom kole, teplo tam bolo jak v trube, zahadne vzdy ked som tam švacol 4ku zacalo tam prudit teplo niekde od nôh, ako keby sa prave kolace v t rube dopiekli a vy ich vyberate hihi... ?, zrkadlo vodica k cestujucim... jedno male tusim ze aj prasknute bolo, uchytene na dverach inak to bolo ozaj vsetko... cize jedine co bolo vidiet asi tak ponozky cestujucim co sedeli na poprednych miestach... ?, otrasna sedacka vodica ktora je ako stvorena na podrezanie si tepien na nohach v oblasti kolien... toho debila co dokazal takto namontovat kolajnice na posuv stolicky by som za vajca obesil... ?

No ale co... hlavne ze sa s tym dalo jazdit, ved ludia sa odviezli... ked mi na budude daju cinsky bicykel s tabulami linky ani v tom rozdiel neuvidim... ?
Reply on: TeBeCe #70805:
Hradil 99/6 4110 ale už je zrejme naspäť, kedže o 12:55 išiel po Kutlíkovej, tipujem napojiť sa do Ovsišta
Reply on: Sati #70800:
som si pôvodne z diaľky myslel, že to zablúdil nejaký medzimestský ?
Reply on: Beus #70803:
Kolkokrat som na vazovke videl odstavenu elektricku na tej odbocke na Racu ? Tusim tam aj vodic nebol, alebo mozno hajal na podlahe ? Svojho casu zasivarna pred Tunelom na nabrezi..detto ?
74/3 - 2400 ?
4508 na L99 od 12.32 z antolskej. Taktiez cerveny vylet sa motkal na 99.
Pochvala od spolužiaka pre vodiča 88/5 1208, ktorý na jeho podnet vylúčil z prepravy dvoch mladistvých cestujúcich, ktorí obťažovali ostatných hlasným prehrávaním všelijakých pískaní a nepríjemných zvukov z mobilu. Incident sa odohral na zastávke Šustekova, smer Nový most v čase cca 12:23. ?
Reply on: Peon #70784:
12-ky sa na Šafku striedajú, ale keby vodič šiel rovno odtiaľ do vozovne, ľudia čakajúci na Šafku smer Dúbravka by museli čakať ďalších 12 minút, alebo ísť pešo na Jesenského. Takto sa odviezli aspoň tam, a prestúpili na 1-tku 🙂 Toto zorganizovanie pripisujem ale asi skôr dobrej práci dispečingu, než nápadu vodiča, lebo len málo vodičov je takto uvedomelých 🙂

Keď vodič nie je striedaný, a nedohodne sa s dispečingom inak, má nie právo, ale povinnosť ísť naprázdno do vozovne, na odstavnej koľaji voz rozhodne nechať nemôže - nesmie ho nechať bez dozoru na voľnom priestranstve, a navyše by ho musel zamknúť, a kľúče niekomu odovzdať, čo by nemal komu 🙂 Takisto je z hľadiska organizácie vhodnejšie, že keď sa dodatočne podarí zohnať vodiča, ktorý to odjazdí, tak si ten zoberie voz z vozovne, než aby ho šiel hľadať niekam na odstavnú koľaj, a ešte by od niekoho musel cestou dostať kľúče 🙂

Častokrát sa to tak aj rieši, že nevystriedaný vodič jazdí o kúsok dlhšie, ale je v tom mnoho "ale", ako už písal aj Sati aj iní, nebudem ich opakovať. Len pridám, že okrem obmedzení pracovného času zákonníkom je v hre aj to, že po ukončení svojej služby tam ten vodič oficiálne už nemá čo hľadať, a keby ho niekto kontroloval alebo by nebodaj spravil mimoriadku, tak by mal slušný priekak. Jeho povinnosťou je oznámiť nevystriedanie na dispečing, a ten po dohode s ním rozhodne o ďalšom postupe. Ak vodič súhlasí (a všetky ostatné podmienky to dovoľujú), môže ho nechať jazdiť ďalej, povedzme pol až jedno kolo, a tým pádom je to už oficiálne, a problém nebude, no svojvoľne sa takto vodič rozhodnúť nemôže. Najčastejšie takto vodič jazdí len krátko - kým sa za ním stihne dopraviť vodič zo zálohy vo vozovni, ktorý ho vystrieda. Ak ho nemá kto striedať, alebo vodič nesúhlasí s predĺžením služby, ide naprázdno do vozovne, a tým to pre neho hasne 🙂 Prepravovať však cestujúcich na takomto dojazde nesmie, lebo je už de facto mimo služby 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.