Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pri OC Vivo smer OD Slimák pokazená #1850 z linky 50
Reply on: Mhr1 #172403:
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši 😀😀 no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním 😀😀
Reply on: N/A #172402:
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Reply on: Mhr1 #172397:
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí 😀😀😀😀
Reply on: samkoh #172400:
preto hovorim ze tam mozno budu aj nejak zapracovane zavislosti (postavena vlakova cesta a obsadena kolaj z ktorej je postavene)
Reply on: si #172396:
to mi nejako nesedí... zo 4. SK býva neraz VC pre osobák na hlavnú postavená 10 minút dopredu a závory sú našťastie ešte hore.
Trolejári v križovatke Krížna x Legionárska, už sa tu nazbierali električky
Reply on: barack40 #172391:
ok, vďaka za objasnenie!
Reply on: FFF13 #172377:
Praha takéto sedadlá na SOR-y objednáva rovno z výroby. Sú nielen hygienickejšie, ale sa na nich aj pohodlnejšie sedí. Netuším, prečo sa DPB zhliadol v rovných, nepohodlných plechoch potiahnutých látkou prakticky bez výplne. Aj dnes som mal šťastie na a-98 na takýto SOR, tuším 2855, ak sa nemýlim.
Reply on: samkoh #172386:
a nebude to nahodou aj tym, ze ked sa stava vlakova cesta z inej ako priebeznej kolaje, tak pri jej postaveni sa zaroven aj uzatvara priecestie ?; resp. kedze je "masina" blizko tak ak sa snima volnost kolaje a pri jej postaveni je to brane ze mas vlak v useku a signalizacia sa spusta aj ked ten vlak stoji....

PS: za priecestim boli v uplynulych dnoch odstranene volake budovy (prilepky), tak mozno tam niekto nieco planuje aj s tym zahlbenim....
Reply on: Joyki #172380:
Takých nebezpečných staníc a zastávok (aj horších) s pravidelným zastupovaním vlakov po celom Slovensku je...
Reply on: samkoh #172386:
Závory musia byť dolu skôr, než ranžírka zbelie. To priecestie malo byť s ohľadom na frekvenciu vlakov zahĺbené (a zrejme na inom mieste).
Reply on: Joyki #172380:
Pamätám si ako som tade išiel jedným z posledných vlakov ktoré tam zastavovali. Tá stanica je dokonca peronizovaná, takže som slušne vošiel do podchodu, vyšiel do staničnej haly - a zistil že všetky vchodové dvere sú zamknuté 😂 Tak pekne podchodom späť na nástupište a cez koľaje.

Inak je to škoda, tá stanica by pre niektoré oblasti slúžila celkom dobre, aj keď problémom môže byť nie úplne ideálny interval 66.
Reply on: samkoh #172384:
Lebo by sa stratilo toľko, koľko cez Rendez priamo, alebo aj viac. Tá trať je takmer nezjazdná aj tak.
Reply on: samkoh #172390:
Veď píšem, že nebolo. Motorové jednotky Arrivy sú kratšie, tam sa to možno za 3 minúty stíha. Podľa predpisov ZSSK je napríklad pri zmene stanovišťa nutná aj skúška brzdy (i keď to sa týka len Push-pullov, pri Jánošíkoch si nie som istý.). Skrátka kým ten vlak vykoná v Rači úvrať, tak je vlak idúci cez Východné dávno na Predmestí, resp. niekde za zastávkou Vinohrady.

Nehovoriac o kapacite, cez Raču toho cez pracovné dni jazdí veľa, takže okrem 5 minút na úvrať by taký vlak s veľkou pravdepodobnosťou čakal do sledu na iné vlaky. A ak by takto niečo išlo v smere z Rače do Vajnor, tak z Rače po Odb. Vinohrady by to muselo ísť proti správnemu smeru (po "ľavej" koľaji), čiže by takýto vlak zasa narúšal jazdu iných vlakov.
Reply on: barack40 #172389:
to je mi jasné, len či by to aj s tou úvraťou nebolo rýchlejšie, ako sa vliecť cez/okolo Rendezu. A zmenu stanovišťa Arriva v Leopoldove stíhala za 3 minúty so všetkým, čo k tomu patrí. Preto som písal ako základný predpoklad vratné súpravy.
A s tou úvraťou som pri vratných úpravách počítal priamo na odb. Vinohrady bez zachádzania do Rače.
Reply on: samkoh #172384:
Nič by sa neurýchlilo. Tá spojka je na Odb. Vinohrady zaústená smerom do Rače. Vlak by teda musel z Vajnôr ísť do Rače, tam vykonať úvrať (časovo tak 5 minút) a z Rače potom na Predmestie či na Hl. st. Opačne rovnako.
Reply on: barack40 #172385:
aha, ďakujem. To vysvetľuje odpoveď aj na moju otázku, ktorú som si položil už x-krát...
Reply on: Joyki #172380:
Nie je nebezpečná, ale nespĺňala by štandardy, ktoré v bratislavskom uzle platia pre všetky stanice, ktoré sú pravidelne obsluhované vlakmi. No a ŽSR na uvedenie do stavu zodpovedajúcemu štandardom nemá peniaze. A ani ZSSK tam nemá záujem zastavovať, minimálne pokiaľ nebude dostavaná výstavba v okolí.
Reply on: S499.1023 #172368:
áno, ale x-krát som zažil, že tam závory boli dole dobrú minútu pred tým, ako sa posunujúca mašina vôbec pohla... celkovo by bolo treba zmeniť koncepciu prístupu do Východného.
Mám v tomto ohľade takú bláznivú myšlienku: nedalo by sa opraviť tankodrom na Pántoch a spojiť ho poriadnou cestou okolo rybníka s ul. pri Šajbách? Následne by som račianske priecestie zrušil a nechal tam len predĺžený podchod z račianskej stanice. Otázka znie, čo potom s obsluhou štvrte pri račianskej stanici, ale myslím, že aj tamojším obyvateľom by odľahlo, keby sa tam nie práve širokými na tranzit príliš nestavanými jednosmerkami neprepletali vozidlá smerujúce do/z Rendezu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.