andy: vravim, ze bielo-modro-modrejsi zhora: biela, potom svetlomodra, a dole je tmavomodra jedine co zostalo je asi napis na zadnom okne "Palivo - zemny plyn" (spredu som ho nevidel) ale stale ma medzimestske sedadla, hore vlavo policu na batozinu a tiez aj tyce na zaclonky
ad DOPRAVNA NEHODA> len doplnim tolko, ze sa stala presne o 7:22, ked voz vychadzal z tunela pred Technickym sklom. To je nepodstatne, zaujimave vsak je, ze autobus bol plny deti, ktore sli do Dubravky do skoly. Za nimi isla 22, ktora bola taktiez dost plna, ale VSETCI z 20 sa do nej natlacili! To je pecka.
Tu zasa len plati rovnica dopravneho podniku>
ak sa do voza zmesti n ludi, zmesti sa aj n+1
59:2202, 2943 bez svojho v., 4207
71:2305
80:3608
85:4929(1)
93:4845, 4820, 4928(9), 4843 a 13sk:), 4825
95:4209
96:4951(1), 4801(3), 2321 s v. 2400!:)
198:1901, 1311?
DOPRAVNA NEHODA autobusu 1014 na linke 20/5:
- sa stala rano cca okolo 8. h., ked do autobusu odbacajucemu k Technickemu sklu nedalo prednost osobne auto. Autobus mal natolko znicenu lavu prednu cast vozidla ( pod vodicom ), ze musel odist do vozovne a nahradil ho neskor 1020 ( info frenky )
- ZV ( asi 7706 )na linke 1/5 po 6:45 h., neskor ho nahradil 7753-54
- 2940 vypadol na linke 83/7 od 13:34 h. pre poruchu vozidla ( odstaveny na konecnej Pri krizi ), o 14:42 h. odisiel pomalym tempom do vozovne v sprievode dielne ( nie na tyci ); neskor ho nahradil ZV 2302 a napokon 2881
- 2516 planovane odisiel docasne do vozovne z linky 34/3 pre mensiu poruchu o cca 15:15 h. z Racianskeho myta, odkial ho nahradil uz pripraveny ZV 2008
- 2820 o 15:32 h. odisiel do vozovne pre poruchu vozidla z linky 34/8, az do konca sluzby bez nahrady
- linka 5/8 neprisla do Dubravky pred 16. h. ( vynechala odchod z Dubr. o 16:25 h. ), neskor isiel 7935-36
- 1100 o 17:05 h. odisiel do vozovne z linky 22/1 pre poruchu prevodovky, az do konca sluzby bez nahrady
- linka 21/5 neskor obsluhovana vozidlom 1922
Vyprava podla poradia:
1: 7817-18, 7775-76, 7763-64, 7813-14, 7753-54n, 7751-52, 7812-11, 7777-78, S 7757-58, 7819-20, 7801-02
M: ZV asi 7706/5
5: 7913-14, 7915-16, 7953-54, 7929-30, 7931-32, 7947-48, 7729-30, 7935-36n, 7909-10, 7917-18, S 7733-34, 7843-44, 7951-52, 7904-03, 7955-56
12: 7799-7800, 7781-82, 7823-24, 7793-94, 7795-96, 7739-40, S 7759-60, 7765-66
20: 1011, 1007, N 1066, 1019, 1014
M: 1020/4
27: 1015, S 1010, 1012, VW 1910, VWv 1317
34: 2821, 2827, 2516, 2804, 2315, 2303, S 2814, 2820
M: ZV 2008 /3
35: 3504, S 3508
83: 2810, 2830, 2813, 2809, 2818, 2812, 2940, 2811, S N 2825, 2411, 2822, 2512, 2408
M: ZV 2302 a 2881/ oba 7
374: 1510
380: 1212
382: 1111
504: 1922
507: 2825
509: 1066
Dnes okolo 12 30 stal stale trolejbus 66xx na krizovatke sancova -racianska bola za nim opravarenska Avia a akysi chlap akurat aj s kufrikom , pravdepodobne s naradim, s nej vystupoval
Uz tu konecne niekto vysvetli to 4min meskanie MHD hodin! Vcera asi 90% busov malo zly cas a podla tohoto casu aj tie busy chodili! Videl som vsak aj busy,ktorych casy boli OK!
Dnes som isiel 92 a mal tiez 4min meskajuce hodiny, ale musim vodica pochvalit - lebo isiel podla skutocneho presneho casu t.j.ignoroval tie pokazene hodiny v MHD!
Z: Praveze sa mi zdalo, ze v tom bol dost hokej. V pondelok rano isla jedna 201 podla MHD hodin - do tej som sa nezmestil a potom dalsia isla 5 minut po nej podla skutocneho casu. Mozno bola pricina inde...
Change view
You can search for more expressions divided by the space.