KLF:
Tak ked tam byvas, tak by si mal byt za tu trat, nie?
Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok?
Aj tak sa tym nic nevyriesi. Tak isto ked sa tu hadame o rozchode je vsetkym jasne, ze ostane tisicka lebo to jednoduchio inak nebude - ako prelozka trate z Obchodnej.
Tak ked tam byvas, tak by si mal byt za tu trat, nie?
Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok?
Aj tak sa tym nic nevyriesi. Tak isto ked sa tu hadame o rozchode je vsetkym jasne, ze ostane tisicka lebo to jednoduchio inak nebude - ako prelozka trate z Obchodnej.
Dovodom je to, ze sa to spominalo uz za komunizmu. Na Nam. 1. maja byva uz mnoho rokov X VELMI (!) vplyvnych ludi v meste (pri kt. je Moravcik len obycajny pajac) a NEEXISTUJE ani debata na temu trate pre elektricky na tejto ulici. To viem na 100000000% - byvam na tejto ulici tiez a mam DOKONALY prehlad o tom, co sa malo a ma stavat na ulici. Cize elektricky tu v horizonte 50 rokov 1000% nebudu, ak by niekto chcel stavim sa s nim o 10000.- korun, tu pred vsetkymi. To si nerobim zarty. Takze debatu mozme ukoncit, v opacnom pripade bude mat vahu debaty, ci postavime vo Vrakuni kozmodrom pre raketoplany a v Cunove areal zavodov automobilov F-1...
Turbo
Ja osobne by som takuto trasu privital, lebo aspon by linka 1 iduca z Hlavnej stanice isla cez Hodzovo nam. (aj ked po obchadzke), ale tento dolezity prestupny uzol by bol obsluzeny. Okrem toho by nam uz z Racka viedli dve trate, cize by bolo obsluzene vacsie uzemie mesta. Z mojho hladiska by bolo najlepsim riesenim tuto trat postavat, ale sucasnu trat nerusit, nechat tam aspon jednu linku (povedzme linku 9). Ostatne linky presunut na "vrch". Co by sa tym vyriesilo? Obchodna ulica by bola nadalej pesou zonou, ale ostala by obsluzena aspon jednou linkou, takze by sa zabranilo parkovaniu auticok na ulici. Zaroven by znizenim poctu liniek z pat na jednu vyrazne kleslo zatazenie trate a ak by sa rekonstruovaala, tak urcite by ta cesta jednu el. linku uniesla. Dalsou vyhodou je znizenei zranitelnosti elektriciek v meste. Ak by sa opravovala jedna trat (napr. Spitalska) a na Hodzovom nam. by doslo k nehode, tak by sa doprava mohla odklonit cez Obchodnu. Za posledny akceptovatelny variant sa da povazovat rekonstrukcia trate na Obchodnej ulici s tym, ze by tam uz nepremavali pravidelne linkove vozuidla, trata by bola urcena iba na vyluky, pripadne pre vyhliadkove jazdy historickymi elektrickami.
Nech je akokolvek, uvidime co na nas nasi Pani poslanci vymyslia. Dufajme iba, ze to nebude ziadna sprostost, ako to metro.