Trat na Nam. 1. maja.
Chlapci (hlavne d3k0) - tato tema moze byt pre nas uplne uzavreta. ;))) netreba ju rozoberat ako rozchod. Trat na Obchodnej ulici je IDEALNE postavena, presun na Nam. 1. maja by bol menej idealny, pretoze na Obchodnej vystupuje vacsina ludi z Race a Karlovky, pripadne Dubravky, ktory idu do mesta a smeruju dole do centra. Je to nezmysel prekladat ju odtial kamkolvek. Ale bezpredmetne je to preto, lebo trat na Nam. 1. maja nebude. Nam. 1. maja je hlavny tah Petrzalka - Raca, nema zmysel tam strkat kolajnice. Ale ani toto este nie je dovod preco nema zmysel debatovat o tejto trati.
Dovodom je to, ze sa to spominalo uz za komunizmu. Na Nam. 1. maja byva uz mnoho rokov X VELMI (!) vplyvnych ludi v meste (pri kt. je Moravcik len obycajny pajac) a NEEXISTUJE ani debata na temu trate pre elektricky na tejto ulici. To viem na 100000000% - byvam na tejto ulici tiez a mam DOKONALY prehlad o tom, co sa malo a ma stavat na ulici. Cize elektricky tu v horizonte 50 rokov 1000% nebudu, ak by niekto chcel stavim sa s nim o 10000.- korun, tu pred vsetkymi. To si nerobim zarty. Takze debatu mozme ukoncit, v opacnom pripade bude mat vahu debaty, ci postavime vo Vrakuni kozmodrom pre raketoplany a v Cunove areal zavodov automobilov F-1...
Chlapci (hlavne d3k0) - tato tema moze byt pre nas uplne uzavreta. ;))) netreba ju rozoberat ako rozchod. Trat na Obchodnej ulici je IDEALNE postavena, presun na Nam. 1. maja by bol menej idealny, pretoze na Obchodnej vystupuje vacsina ludi z Race a Karlovky, pripadne Dubravky, ktory idu do mesta a smeruju dole do centra. Je to nezmysel prekladat ju odtial kamkolvek. Ale bezpredmetne je to preto, lebo trat na Nam. 1. maja nebude. Nam. 1. maja je hlavny tah Petrzalka - Raca, nema zmysel tam strkat kolajnice. Ale ani toto este nie je dovod preco nema zmysel debatovat o tejto trati.
Dovodom je to, ze sa to spominalo uz za komunizmu. Na Nam. 1. maja byva uz mnoho rokov X VELMI (!) vplyvnych ludi v meste (pri kt. je Moravcik len obycajny pajac) a NEEXISTUJE ani debata na temu trate pre elektricky na tejto ulici. To viem na 100000000% - byvam na tejto ulici tiez a mam DOKONALY prehlad o tom, co sa malo a ma stavat na ulici. Cize elektricky tu v horizonte 50 rokov 1000% nebudu, ak by niekto chcel stavim sa s nim o 10000.- korun, tu pred vsetkymi. To si nerobim zarty. Takze debatu mozme ukoncit, v opacnom pripade bude mat vahu debaty, ci postavime vo Vrakuni kozmodrom pre raketoplany a v Cunove areal zavodov automobilov F-1...
. Odtial na Hodzovo nam. a cez Suche myto az na Hurbanovo nam., kde by sa napojila na sucasnu trat na Kapucinskej ulici, resp. na Nam. SNP. Co by as zrusilo? Islo by o trat na Obchodnej ulici a cast trate na Radlinskeho ulici, konkretne usek od Obchodnej ulice au po Florianske nam. Teda trat z HLST cez Starohorsku by ostala zachovana. V krizovatke Starohorska - Mytna by as vybudovala krizovatka s moznostami odbocenia zo Starohorskej smerom zo stanice na oba smery (zrejme).
TeBeCe