Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #98971:
Bohužiaľ, niektorí pretekári si nedajú povedať a predbiehajú... no za tie radary tam stojí len zmienka o počte nehôd. V tomto prípade JE bezpečnosť na mieste.
Reply on: ba1031 #98964:
Prave umiestnovanie radarov na usekoch kde moze byt kludne aj vyssia rychlost je najvacsia hovadina a dokaz toho ze policia chce len cash, nie bezpecnost.

Nech mi niekto povie opodstatnenie 60-ky v poli.
Reply on: Marcelllooo #98959:
Ale, prosím ťa, s akou kožou na trh? Ty si sem neprišiel diskutovať a prípadne korigovať svoje názory. Ty si sem prišiel s cieľom za každú cenu presadiť, vnútiť svoju víziu všespasiteľného NDS, ktorý nedokážeš ani len definovať, vieš len toľko, že to nesmie byť električka, pričom si to nepodložil žiadnym racionálnym argumentom, len emotívnymi výkrikmi typu "nemá ekonomické opodstatnenie (rádovo drahší Marce3l3onds má?)", "je neestetická" a podobne.
Priniesol si len obrovskú hromadu dôkazov, že si v danej oblasti absolútnym diletantom. Osvojil si si jednu jedinú štúdiu, z ktorej účelovo vyzobávaš len tie argumenty, ktoré sú v súlade s tvojou ndsdogmou ale v skutočnosti vôbec nevieš čím a prečo argumentuješ. Tvoje motanice o dopravných maticiach sú len dôkazom o absolútnej nepoužiteľnosti čistokrvného teoretika v praxi. Tvoje "nesenie kože na trh" vulgo patologický exhibicionizmus a prezentácia zavedenia stupídnych DEK kľúčov či zavedenie hydraulickej regulácie rozvodov alebo veľkohubé vyjadrenia "vyčistili sme ulicu od feťákov" je pod mojou rozlišovacou schopnosťou.
Keby si aspoň trocha racionálne rozmýšľal, tak riešiš zakopanie električky do plytkého tunela v tesnej blízkosti Fosterovaj 14, čím by tvoj cieľ (nevidieť električkuä bol stopercentne splnený a ty s pár dôchodcami byste neblokovali riešenie dlhodobo zúfalej dopravnej situácie v Petržalke pre 150 tisíc ľudí.
Reply on: Jezo #98949:
"Hovorí však, že je nereálne zapísať ich do cestovného poriadku." - Wow, takze ked som bol napriklad v Brne tak som bol mimo reality? Wow, jaky Matrix mame na hranicnom priechode Kuty / Lanzhot?
Reply on: intony #98946:
Vsak ja vravim ze vsade su debili len tu mame pana domovnika co nas zachrani..
Reply on: Solider #98925:
Keby sa na takej racianskej radiale zrusil kazdy druhy IADisticky prejazd tak tam sa napriklad aj da.. taktiez na Vajnorskej za Zatisim.
Reply on: Marcelllooo #98746:
ja by som bol len rád, že sa mnohé nezrealizovalo, napríklad demolácia obytných budov na kamennom námestí.
Na vývojových fázach petržalky je čo skúmať. Ono je veľmi príjemné povedať, že sa môžete spolupodieľať na rozhodovacom procese. Na druhú stranu by som si dovolil poznamenať na boľševika v nás a uviesť dve veci: ak si povieme, že veci sa majú k lepšiemu uvediem, že majú veľmi ďaleko od želaného stavu (ešte stále pokračuje to, čo sa tu deje roky) a to najmú preto, lebo ešte stále mnohí z nás ovplývajú značným nezáujmom, resp. čakaním, že niekto niečo urobí za nich. Vieme.
Tak, len ja som dosť dobre nepochopil o čo vlastne Tebe ide. Poviem Ti úprimne, v skutočnosti nemáš čo riešiť. Eurodesaťročnica prišla s plánom veľkokoridorov, ktoré úplne nekoncepčne zasiahli do štruktúry mesta. No vzhľadom na to, že vedenie riešilo za tie roky iné záujmy a nebolo schopné ani to nereálne metro* z územného plánu vyhodiť a zaniesť tam nové vízie infraštruktúry prispôsobené zmenám a reálnym výhľadom odpovedám, že vďaka aspoň za ten tunel. Dobre nám tak. Drahá, nie najvhodnejšia no nakoniec kapacitná obsluha oblasti v okolí Mlynských Nív je nevyhnutná a nakoniec lepšia ako žiadna.
Keď si odleduješ vývojúvé fázy petržalskej koľajovej dopravy - najprv Metro, potom električka. Prišiel tunel a inak to nakoniec nemohlo dopadnúť. Vlak. Žiaľ. Budete ho musieť strpieť.
Toľko môj pohľad, ani skeptický, ani optimistický. Čisté pozorovanie.
Skús mi prosím v pár vetách napísať čo by si chcel. Za tohto stavu.

*ako všetci vieme a budeme vedieť a myslím, že tu už x krát bolo vysvetlené prečo podzemku nie a nie a nie a ak chceš pridať moje dôvody prečo podzemka nie, daj mi vedieť ?
Reply on: Ámos #98961:
To su primestske vozidla, malo by teda ist o SORy C12. Existuju sice aj nizkpodlazne CN12, ale pochybujem, ze na to by sa zmohli (a tomu by neodpovedala ani cena). Alebo mozno su to SORy C9.5.
Reply on: Ike #98962:
Tak tak,a este by som tam dal radar natrvalo a nech pekne foti vsetkych tych pretekarov ?
Reply on: Ámos #98961:

asi máš pravdu, sa mi to videlo nejako príliš lacné. ale fakt mohli v tom článku aspoň spomenúť, čo to je zač...
OT
vsimli ste si aj vy ze medzi DNV a BA zrusili z dopravneho hladiska usek "mimo obce"?
To tam akoze teraz vsetci maju jazdit 60 cez pole?
Reply on: kecho #98957:
To budu zrejme BN-ka. 4mil CZK je cca 5,2mil.SKK. Nase BN9,5 stali 4,7mil. SKK
Reply on: Marcelllooo #98953:
Opäť aj týmto vlastným obrázkom ukazuješ, že tvoj vlak nerieši dobre ani jednu trasu NS. Ale tak čo už s tebou sa vážne nedá. A ver tomu, že ak by sa tvoj návrh mal začať považovať za NS tak budem prvý, kto na to upozorní príslušné orgány a médiá.
Reply on: S499.1023 #98956:
Nie, nejednas ako ja. Ja som isiel s kozou na trh, vie sa kto som, co som, co mam za sebou atd.

Ty si so svojou kozou na trh nesiel. Ked mas ukazat, co a ako, cuvol si.
Reply on: Valec #98955:
Omyl, ja za to nemozem, ze sa ide riesit len jeden usek. To places na nespravnom hrobe.

Ja som v situacii, ked si vyberam z dvoch moznosti:
- povrchova elektricka so vsetkymi negativami
- NS MHD v plytkom tunely ktora cely rad negativ elektricky eliminuje, zasadne nove nepridava a navyse uz konverguje k jednej linii povodneho metra.

Ja som za - nech sa hned postavi aj ta Z-V vetva, bude vsetko OK. Na to ale asi nie su peniaze. Tak nech sa urobi aspon jedna vetva a druha sa dobuduje, ked na nu budeme mat peniaze.

A ano - do historickeho centra sa nedostanem pomocou NS MHD. Ale to ani nie je cielom a poziadavkou. Na to vyuzijem iny druh dopravy, ktory pokryje tuto moju dopravnu potrebu.

Ak vravis, ze ti ide o riesenie dopravy celeho mesta, tak potom nemozes ignorovat realnu situaciu, ktora realne teraz je. A to je vyber medzi vyssie zmienenymi dvomi variantami. A znovu zopakujem, ide nielen o dopravnu cast, ale o celkove dopravno-urbanisticke riesenie.
asi OT, ale:
http://www.sme.sk/c/3760503/Na-Orave-odovzdali-sestnast-novych-autobusov.html

ide o 12-m busy? 16 kusov za 64 mil., to potom krátky sor stojí 4 mil. Čk?
Reply on: Marcelllooo #98952:
Ja neustupujem, ja som sa iba rozhodol jednať tak, ako ty.
Reply on: Marcelllooo #98953:
Lenže NS MHD v trase 2 liniek (A a 😎 bol navrhnutý tak, ako je v ÚP zámerne, aby obslúžili jednak aj historické centrum, hlavnú stanicu a taktiež aj tebou menovavné nové budúce centrum v lokalite Mlynských nív. Taktiež by bolo možné vybudovať vzájomné prepojenie tratí v miestach prestupných staníc a v prípade mimoriadnej udalosti na centrálnom okruhu by bolo možné presmerovať súpravy po inej časti. (Samozrejme len ak by to prevádzka umožnila).
Ty (resp. návrh TEN-T) si však z neho vytrhol len tie úseky, ktoré sa ti hodia a zvyšok si nechal tak. Ani jeden z návrhou vedenia druhej linky, ktoré sa nachádzajú v materiáloch TEN-T poriadne druhú linku nerieši. Buď sa tam jedná o jej zmätočné vetvenie (varianta 2), alebo úplnú ignoráciu mestského okruhu (varianta 1, 1a a 3). Všetky tieto varianty majú naviac navrhovanú pretupnú stanicu mimo centrum mesta, čiža aj keby sa niekto náhodu rozhodol využiť "nadvlak" na cestu do historického centra tak bude časovo dlhšia ako doteraz. O variantoch, kde je prestupná stanica len jedna (opäť úzke hrdlo) sa už radšej ani nevyjadrujem.

Na záver.
Ak by sme tu všetci boli len šotomaniaci, tak by sme s radosťou prijali akýkoľvek iný dopravný systém ako električkový. Však električku máme v ostatných častiach mesta, a keď sa budeme chcieť pre radosť povoziť vlakom, metrom, alwegom... (alebo čo to vlastne nakoniec bude), tak si skočíme do Petržalky. (Viď názory niektorých šotodetí, napr #94549).
Ibaže viacerým (ak nie všetkým) nám tu ide o riešenie dopravnej situácie celého mesta, a nie len urbanizácie okolia vlastného domu.
Reply on: Jezo #98949:

"Vhod by prišla aj niektorým „dvojdomým“ Bratislavčanom. Najmä tým, čo sa presťahovali do Hainburgu, ale pracujú naďalej v Bratislave." A kde majú trvalý pobyt? Ak nie je v BA, tak nech si trhnú nohou, pretože ani dane neodvádzajú do rzpočtu BA, potom by napr. Šamorín, či Lužná mohli chcieť tiež linku od DPB, keďže bývajú tam a pracujú v BA, no nie?
Kedy už konečne s tou sprostosťou (linka za hranice) prestanú❓
Reply on: AAA #98948:
Tvrdit to sice mozes, ale zaroven to tvrdis nepravdivo. Chapem to ako ucelove zavadzanie z tvojej strany.

A hned to aj dokazem. Pouzil som pri tom trasovanie metra podla UP mesta Bratislava vo vyhladovom roku 2030 (zelenu ciarkovanu trasu NS MHD lahkou mestskou supravou som doplnil, samozrejme, ja). Chcem tiez poukazat na autora tejto schemy ako aj na to, ze je sucastou spominaneho stanoviska VUD...
http://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/trasa%20NS%20MHD.pdf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.