Reply on: Marcelllooo #98746:
ja by som bol len rád, že sa mnohé nezrealizovalo, napríklad demolácia obytných budov na kamennom námestí. Na vývojových fázach petržalky je čo skúmať. Ono je veľmi príjemné povedať, že sa môžete spolupodieľať na rozhodovacom procese. Na druhú stranu by som si dovolil poznamenať na boľševika v nás a uviesť dve veci: ak si povieme, že veci sa majú k lepšiemu uvediem, že majú veľmi ďaleko od želaného stavu (ešte stále pokračuje to, čo sa tu deje roky) a to najmú preto, lebo ešte stále mnohí z nás ovplývajú značným nezáujmom, resp. čakaním, že niekto niečo urobí za nich. Vieme.
Tak, len ja som dosť dobre nepochopil o čo vlastne Tebe ide. Poviem Ti úprimne, v skutočnosti nemáš čo riešiť. Eurodesaťročnica prišla s plánom veľkokoridorov, ktoré úplne nekoncepčne zasiahli do štruktúry mesta. No vzhľadom na to, že vedenie riešilo za tie roky iné záujmy a nebolo schopné ani to nereálne metro* z územného plánu vyhodiť a zaniesť tam nové vízie infraštruktúry prispôsobené zmenám a reálnym výhľadom odpovedám, že vďaka aspoň za ten tunel. Dobre nám tak. Drahá, nie najvhodnejšia no nakoniec kapacitná obsluha oblasti v okolí Mlynských Nív je nevyhnutná a nakoniec lepšia ako žiadna.
Keď si odleduješ vývojúvé fázy petržalskej koľajovej dopravy - najprv Metro, potom električka. Prišiel tunel a inak to nakoniec nemohlo dopadnúť. Vlak. Žiaľ. Budete ho musieť strpieť.
Toľko môj pohľad, ani skeptický, ani optimistický. Čisté pozorovanie.
Skús mi prosím v pár vetách napísať čo by si chcel. Za tohto stavu.
*ako všetci vieme a budeme vedieť a myslím, že tu už x krát bolo vysvetlené prečo podzemku nie a nie a nie a ak chceš pridať moje dôvody prečo podzemka nie, daj mi vedieť ?
kecho
http://www.sme.sk/c/3760503/Na-Orave-odovzdali-sestnast-novych-autobusov.html
ide o 12-m busy? 16 kusov za 64 mil., to potom krátky sor stojí 4 mil. Čk?