Reply on: Marcelllooo #98953:
Opäť aj týmto vlastným obrázkom ukazuješ, že tvoj vlak nerieši dobre ani jednu trasu NS. Ale tak čo už s tebou sa vážne nedá. A ver tomu, že ak by sa tvoj návrh mal začať považovať za NS tak budem prvý, kto na to upozorní príslušné orgány a médiá.
bol navrhnutý tak, ako je v ÚP zámerne, aby obslúžili jednak aj historické centrum, hlavnú stanicu a taktiež aj tebou menovavné nové budúce centrum v lokalite Mlynských nív. Taktiež by bolo možné vybudovať vzájomné prepojenie tratí v miestach prestupných staníc a v prípade mimoriadnej udalosti na centrálnom okruhu by bolo možné presmerovať súpravy po inej časti. (Samozrejme len ak by to prevádzka umožnila).
Marcelllooo
Barierovost je v tom, ze trat spolu s ochrannymi zariadeniami (betonovy plot) tvoria vizualnu a komunikacnu barieru v uzemi.
Lahke mestske supravy konverguju k povodne zamyslanemu metru. Je to severojuzna trasa (kombinacia navrhovanych liniek A a
Dopravno-urbanisticke riesenie elektricky je ovela horsie a uzemie degradujuce miesto plytkeho tunela s NS MHD, ktory vytvara predpoklady pre zhodnotenie uzemia.