No, cez Lamac by to premavku spomalilo asi o 4-5 minut, co je v spicke viac nez dost. A tie mosty... je to nechutna tema, lebo ked mesto nic neda (financie alebo vynimku (to ale asi SSC)), tak to bude dost zle. Vtedy by sa osvedcil system Dubajskeho metra, ked cestujuci ma cipovu kartu, ale na rozdiel od MHD Ba neplati pausal, ale len to co precestuje, myslim ze uz tu okolo toho bola debata...
eGarden.cz - aky je rychly (teraz sedim v skole na pocitaci s Lynxom... boze to je crep) tak neviem ale dalo by sa pingnut len to by som zase musel zmazat tento text, to su starosti)
A co je najhorsie: dal som si vyvolat fotky a ti smejdi mi znicili film! Bolo na nom asi 10-15 fotiek dost dobrych!!! Odporucanie: zdaleka sa vyhnite DM-Foto Paradise!
eGarden.cz - aky je rychly (teraz sedim v skole na pocitaci s Lynxom... boze to je crep) tak neviem ale dalo by sa pingnut len to by som zase musel zmazat tento text, to su starosti)
A co je najhorsie: dal som si vyvolat fotky a ti smejdi mi znicili film! Bolo na nom asi 10-15 fotiek dost dobrych!!! Odporucanie: zdaleka sa vyhnite DM-Foto Paradise!
Cookies
VEC FILIÁLKA: čítam, že sa debata na túto tému dosť rozbehla. Bodaj by sa tak rozbehla aj jej výstavba. Lenže magistrát ani železnice, ktoré sú bez prúdu sa asi tak rýchlo nedohodnú. Najlepšie by bolo urobiť kompromis - stanicu zapustiť do zeme a nad stanicou vybudovať obchodné prevádzky a byty, ktoré tam chce mať mesto.
Táto trať by určite vyriešila mestskú dopravu a odlahčila tak električky do mesta. Ako? Podľa mňa netreba vyhadzovať peniaze na metro.
Všimli ste si niekedy detailnejšie zrenovovanú staru tržnicu? Nepripadá Vám ako krásna histrorická železničná budova? Čo tým myslím? Stačilo by ak by sa táto budova prerobila na tento účel pri rekonštrukcii Nám. SNP a k nej by sa pod úrovňou zeme priviedla železničná trať do Filiálky. Touto satavbou by netrebalo budovať žiadny nosný systém typu metro. Ľudia by sa priamo z vlakov vyvalili do centra mesta bez použitia MHD. Aj prognóza vývoja zamestnanosti hovorí, že centrum mesta bude mať vyše 100 000 pracovných miest. Prečo teda nedopraviť pracujúcich hlavne z blízkeho a vzdialenejšieho okolia mesta priamo do práce.