cafte!
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
... to si myslel?
tulenIQue
2. most Kosicka: mne sa zda ze na tomto projekte sa zacina setrit za kazdu cenu na ukor jeho uspesnoti, lebo rozdiel medzi svetelnou krizovatkou a kruhovym objazdom nie je pri nasej bratislavskej "tolerancii" v premvake az taky velky, ale dake mimourovnove prepojenie na Prievozsku by sa asi zislo.......ja osobne by som aj krizovatku Landererova/Kosicka riesil aspon v priamom smere z mosta mimourovnovo podobne ako Bajkalska/Prievozska, ale nie som dopravny inzinier, je to len nazor laika.......
a este aj nenapojenie pesich/cyklistickych tras priamo do sidliska mi dost prekaza, ale zasa ziaden z uz existujucich mostov to nema dobre premyslene
3. Dialnicne nalepky: neviem vynimky urcite nie su pre SAD, lebo BUSy ktore chodia do Malaciek po dialniciach maju tusim dialnicne znamky
a s tymi mostami, to by bolo dost zle....nie len kvoli MHD, ale ja napriklad my doma na malom auticku nemame dialnicnu znamku, lebo sa s nim chodi len po meste a nexapem na co by sme mali kupovat na jazdu po pristavnom moste. Inak toto spravili aj v nedalekom rakusku pri zavadzani dialnicnych nalepok a po roku upustili od spoplatnovanie "mestkych" dialnic......sorry za lahky off-topic.........