Reply on: intony #96802:
Ako som povedal, zatial som presvedceny o spravnosti ineho riesenia ako je elektricka tak, ako sa to predklada napriklad aj tu elektrickovymi nadsencami. Ako som k tomu dospel a preco si to myslim som uviedol. Viem aj to, ze som tu v doupeti "elektrickovych nadsencov", pre ktorych su elektricky a doprava viac nez len sluzba, je to pre nich zaluba, zivot. Pre mna je doprava sluzbou, ktoru vyuzivam a istym komponentom mestskeho zivota a hoci sa rad prevazam autobusmi, nie som do toho az tak zazraty ako vacsina z tu pritomnych.
Prisiel som prave sem a narocky a prave preto, ze som ocakaval oponenturu voci mojim nazorom a dovodom, ktore k nim viedli, ale diskusiu a argumentaciu, ktora je na urovni, nie to flameovanie, ktore tu je, bohuzial, kazdodennou realitou. Zrejme je to udel kazdej internetovej diskusie.
Odbornikom pre mna nie je len ten, co ma nazor zhodny s mojim, odbornik je pre mna ten, ktory aj ked nezdiela moj nazor, tak sa o tom so mnou slusne a na urovni rozprava, vysvetluje a pripadne ma dokaze presvedcit tym, ze vysvetli do dosledkov a suvislosti svoje tvrdenia a nazory. Prave od odbornika, ktory sa tomu rozumie sa ocakava, ze nebude flameovat, ale naozaj prehodnocovat a diskutovat.
Marcelllooo
- Samnozrejme si neodporuju. Ale predpokladaju istu kvalitu argumentov, diskusie a spoludiskutujucich. Prepac ale tunajsie flameovanie a flameri tuto kvalitu nesplnaju. Ja sa veru nepokakam z niekoho takeho ani ma neohuri svojou retorikou... ?
- samozrejme ze ano. ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich. Ano, je to o tom, ci na to mame a ci nie. Ked na to nemame, hladame ine riesenie. Nazdavam sa, ze elektricka v petrzalke nie je najvodnejsie riesenie ani dopravne ani ekonomicky. Dovody uz uvedene boli.
- dopravne kriterium nie je jedine kriterium posudzovania kvality a vhodnosti riesenia.
- Ja navrhujem NS MHD v plytkom tunely ako spadovy subsystem. Potom navrhujem trolejbusy a autobusy ako doplnkovu MHD s tym, ze by az do vybudovania suplovali niektore trasy do vybudovania Z-V vetvy NS MHD.
Petrzalka je miesto, kde zijem a o ktore sa primarne zaujimam.
- Presne tak. Splnomocnenie nemam len z domovej schodze R14, ale celeho radu dalsich. Domova schodza rozhoduje podla §6 ods.2 pism. e zakona c. 182/1993 Z.z. aj o inych cinnostiach suvisiacich s uzivanim domu. Podla §139 ods. 2 pism. c a d zakona c. 50/1976 Zb. je susednou stavbou aj taka, ktora nema sice susediacu parcelu, ale moze mat vplyv. Podla §14 ods. 1 zakona c. 71/1967 Zb. ako i podla §59 ods. 1 pism. b a § 34 ods. 2 zakona c. 50/1976 Zb. su vlastnici bytov ucastnikmi prislusnych uzemnych, stavebnych konani ako i konani schvalujucich UPD. Podla § 17 c. 71/1967 Zb. si mozu viaceri ucastnici konania zvolit pre zastupovanie pred spravnym organom svojho zastupcu. Podla metodickeho usmernenia MVRR SR c. 2006-5544/26073-8:530/Gal vlastnici bytov splnanju podmienky pre ucast v konaniach v zmysle zaverov prislusnej domovej schodze. V zmysle uvedenych ustanoveni zakonov je plnomocenstvo dane vlastnikmi bytov v jednotlivych domov pravoplatnym pravnym aktom napadnutelnym do 15 dni od konania domovej schodze sudom. Kedze sa tak nestalo, plnomocenstvo nadobudlo pravnu ucinnost.
- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra
- Preto hovorim o mestskych supravach, ekvivalentnych elektricke, nie ze sa jedna o elektricky.