Reply on: Martin Fundárek #96315:
Nijak. Len celkovo som zhrnul také dobré veci na ich MHD. Ale keď také konečné sú tak asi nieje to pre nič za nič. Okrem toho tie konečné môžu byť aj uprostred ulice keď trať nepokračuje alebo sa len plánuje jej predĺženie a neoplatí sa vystavať dočasne slučku.
Martin Fundárek
„S tým súvisí aj záber pôdy, pri ktorom je električková doprava náročnejšia, budovanie zastávok a napájacích staníc. Na konci každej koľajovej dráhy je potrebné postaviť depo, ktoré si vyžaduje ďalší záber pôdy.“
Autobusy zastávky a depo nepotrebujú?
„Z pohľadu obsaditeľnosti vozidiel jeľ:
- Obsaditeľnosť kĺbového autobusu je 135 osôb pri obsadenosti 5 osôb / m2
- Obsaditeľnosť električky je 319 osôb pri obsadenosti 6 osôb / m2“
Prečo páni odborníci porovnávajú dve čísla pri rôznej obsadenosti? A o akej električke a akom kĺbovom autobuse hovoria?
„Z tohto dôvodu sa vozovka nebuduje z asfaltového povrchu ale z tvárnic“
Preboha, kde sa buduje vozovka z tvárnic???