Prekonam sa a predsa len ti odpisem:
1. Nie som ani teoretik ani odbornik na dopravu a dopravne inziniersto, ale doprava v meste ma zaujima a kedze sa k nej oficialne vyjadrujem (a su aj zapracovane do oficialnych materialov mesta a mestskych casti), snazim sa ziskat rozne informacie, nielen jednostranne, ale vyvazene a roznorode, a na ich zaklade si vytvorit nazor. Preto komunikujem a aj spolupracujem napriklad s ludmi, ktorych som uz uviedol.
Ocakaval som, ze by som aj tu niekoho nasiel, kto je fundovany a ma co k tomu povedat. Dockal som sa ale vulgarnosti a flameovania, ktore mienim 'odmenovat' ignoraciou a utvorenim si nazoru o tu pritomnej komunite. Na druhej strane si nie som vedomy toho, ze by som ja niekoho castoval podobnym spravanim.
2. Cely cas tvrdim jedine: Neviem, ci tr3mp-ovo linkovanie moze/bude fungovat, ale aby sme sa o tom mohli seriozne a relevantne rozpravat, poprosil som o prepocet a tzv. dopravnu maticu. Z nej je to jasne.
P.S. Zakonne poziadavky na bezpecnostne a pracovne prestavky a aj vyrovnavacie casy boli napriklad doplnujuci dovod, preco nie celkom verim tr3mpovmu prepoctu a dostatocnosti suprav. A prave tieto som zahrnul do "rezervy", ked som robil velmi hruby odhad ja.
P.S.S. K dalsim veciam sa vyjadrim a v pripadnej diskusii budem pokracovat az po tom, co sa zmeni pristup niektorych a po tom, co sa preukaze zaujem o slusnu a konstruktivnu diskusiu.
ratal si pri 90 supravach rano na L9 6min interval? Mne sa nezda, ze by bolo treba o 25 suprav viac.
Ak zavedies system 5 liniek, tak vsetky musia mat 4/5/4//6. Na linky na hlavnu stanicu budu stacit K2S-ky.
Tak práve takto sa intervaly rátať nedajú, tu ukazuješ to, že si teoretik odtrhnutý od praxe. Čo zákonné požiadavky na bezpečnostné a pracovné prestávky, čo vyrovnávacie časy, čo rozdiely v jazdných dobách v priebehu rôznch častí dňa?
Ty vidíš do jedinej veľmi, veľmi obmedzenej čiastočky dopravného plánopvania a robíš tu zo seba odborníka, čo by nevadilo, keby si súčasne netvrdil, že všetci, ktorí s tebou nesúhlasia, sú blbci.
Opätovne ťa vyzývam, aby si predložil výpočty rampy zo Starého mosta na Štúrovu ulicu, končiacu pri vyústení Volgogradskej, aby si predložil dôkazy o existencxii čohosi, čo sa volá "električková trakcia" a paltia pre to rovnaké normy ako pre železnicu.
Ja neviem, čím to bude, ale väčšinou hneď podľa prvého príspevku poznám, že sa objavil lófasz.
nahrubo som si to pocital. Sucasna potreba je cca 90 suprav. Pri intervale 4 min. na kazdej jednej linke z navrhu som dostal az 115 suprav. Lenze hned mozem aj skrtat. Nemame Petrzalku, takze z Hl. stanice nam stacia linky s intervalom 12 min. (zelena a cervena). Tym sme usetrili 16 suprav (po 8 na linku). Otazne su Zl. piesky (svetlomodra linka), tam by stacil 6 min. interval, avsak KV si zasluzi lepsi interval. Tu ide o 10 suprav. Cize vieme sa dostat aj na sucasnu vypravu.
Uz som ti napisal, ze DPB ma dostatok vozidiel aby jazdil ten stystem pokial nebude postavena trat v Petrzalke. Cize L1 a L2 po Šafko. Ak sa siet rozsiri po Petrzalku, tak samozrejme treba dokupit vozidla.
Upozornujem, ze takymto sposobom sa nedaju ratat intervaly. Intervaly sa rataju tak, ze cas celeho okruhy vydelime disponibilnymi vozidlami. Alternativne, ked vydelime cas okruhu intervalom, dostaneme potrebu vozidiel. Preto som ziadal o prepocet daneho dopravneho modelu, lebo sa mi nezda, ze by DPB mal k dispozicii tolko suprav (ale mozno v buducnosti mat bude)...
Ohladom prestupovania - nevidim dovod takejto zasadnej zmeny preferencie prestupovania pred priamym spojenim, co ale suvisi najme s tym, ze neviem, ci je dostatocny pocet suprav...
To je o tom, ze teraz sa tu dohadujeme, miesto toho, aby tu autor ukazal prepocet, z ktoreho by to bolo vsetko jasne a hadky by boli zbytocne...
presne ako hovoris "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..."
1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
1. Nie som ani teoretik ani odbornik na dopravu a dopravne inziniersto, ale doprava v meste ma zaujima a kedze sa k nej oficialne vyjadrujem (a su aj zapracovane do oficialnych materialov mesta a mestskych casti), snazim sa ziskat rozne informacie, nielen jednostranne, ale vyvazene a roznorode, a na ich zaklade si vytvorit nazor. Preto komunikujem a aj spolupracujem napriklad s ludmi, ktorych som uz uviedol.
Ocakaval som, ze by som aj tu niekoho nasiel, kto je fundovany a ma co k tomu povedat. Dockal som sa ale vulgarnosti a flameovania, ktore mienim 'odmenovat' ignoraciou a utvorenim si nazoru o tu pritomnej komunite. Na druhej strane si nie som vedomy toho, ze by som ja niekoho castoval podobnym spravanim.
2. Cely cas tvrdim jedine: Neviem, ci tr3mp-ovo linkovanie moze/bude fungovat, ale aby sme sa o tom mohli seriozne a relevantne rozpravat, poprosil som o prepocet a tzv. dopravnu maticu. Z nej je to jasne.
P.S. Zakonne poziadavky na bezpecnostne a pracovne prestavky a aj vyrovnavacie casy boli napriklad doplnujuci dovod, preco nie celkom verim tr3mpovmu prepoctu a dostatocnosti suprav. A prave tieto som zahrnul do "rezervy", ked som robil velmi hruby odhad ja.
P.S.S. K dalsim veciam sa vyjadrim a v pripadnej diskusii budem pokracovat az po tom, co sa zmeni pristup niektorych a po tom, co sa preukaze zaujem o slusnu a konstruktivnu diskusiu.