tulenIQue: chcel by som ta poopravit, posledny nocak ide 3:20 letneho, co je o hodinu menej zimneho, nie viac. posun dopravy sa asi tykal spojov do mesta, ktore normalne odchadzaju okolo 2:45, kedze vsak takato hodina neexistovala, isli asi 1:45. a na stanicu prisli okolo 3:15 ... cize za pol hodinu ;-))
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))
akurat som videl cez zatvorene dvere model mostu. dnes podnikam druhy pokus, dufam, ze sa mi to podari ...
Juro
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.