Zaujímavá bola aj odbočka tejto trate z Karadžičovej cez Metodovu na Trnavskú cestu (odtiaľ do Vrakune a ďalej). Až po Martinský cintorín bola súbežná so starou trolejbusovou traťou na Trnávku. Len neviem, či táto železničná trať slúžila aj súčasne s novou traťou z Trnavskej cesty na ŽST Nové Mesto, alebo zanikla, keď novú trať dokončili. Ešte stojí za spomenutie, že súčasťou starej trate boli rôzne odbočky - do mlynu (alebo čo to bolo) na Krížnej ul., do bitúnku (dnes centrálne trhovisko) na Miletičku a rovnako aj do neďalejkej továrne (dnes za budovou elektrární na Miletičovej ul.) Vie niekto, kedy postupne zanikali úseky tejto trate?
Juro
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.