tulenIQue: chcel by som ta poopravit, posledny nocak ide 3:20 letneho, co je o hodinu menej zimneho, nie viac. posun dopravy sa asi tykal spojov do mesta, ktore normalne odchadzaju okolo 2:45, kedze vsak takato hodina neexistovala, isli asi 1:45. a na stanicu prisli okolo 3:15 ... cize za pol hodinu ;-))
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))
akurat som videl cez zatvorene dvere model mostu. dnes podnikam druhy pokus, dufam, ze sa mi to podari ...
Karol
Pár drobných poznámok k rampe na Starý most zo stanice Nivy. Smerom k Dunaju viedli zo stanice
Nivy vlečky do prístavu a okolitej primyseľnej zóne. Trať smerom k mostu začala stúpať na úrovni
Čulenovej ulice vedúc povedľa Dostojevského radu. Na úrovni ulice Lomonosovej a Bezručovej bola
trať skoro na úrovni dnešneho mosta. Pribinovu ulicu prekonavala oceľovým mostom. Potrebný oblúk
začinal na úrovni Lomonosovej ulice a stačal trať na most pota Umelku. Celý násyp aj včítane mostu
už neexistuje, malý zostatok predstavuje podklad vozovky poza Umelku.
Pár poznámok k Filiálnej stanici.
Na stanici Filiálka bola ešte v prvej polovoci 60-tych rokov silná parna prevádzka so strojmi 556
v oboch smeroch. Posledné osobné vlaky obsluhovali smer na Trnavu.
Podľa mňa má táto stanica veľmi dobrú polohu (Trnavké mýto) pre regionálnu osobnú dopravu. Škoda
by bolo nevyužiť túto možnosť vedenie trás na Trnavu čí Nové Zámky a pri vhodnej kombinácii aj
na Dunajskú Stredu či Petržalku (hoc s obchádzkou, ale náv§znosťou na Rusovce a Kittze).