Ešte dodatok k téme Ik280 ako symbol Bratislavy.
Nemyslím, že je primeraných toľko preliatych sĺz. Aj Žiguli a Trabant boli legendy, a symbolom Bratislavy bola aj oooobrsocha Klementa Gottwalda... ? Nedá sa stále obzerať späť, lebo sa nikam dobudúcnosti nepohneme. Ja osobne som na kádároch "odkojená", boli to moje ❤ ky, práve kvoli nim som chcela byť vodičom Abusu----ale doba ide dopredu, ani po Viedni už normálne nebehajú kočiare. ? Navyše, kádáre ako symbol Bratislavy? Skôr symbol svojej doby... Jediné, nad čím je možné roniť slzy, je nezachovanie ani jedného pre historické účely (myslím normálneho, ktorý sa dá ešte zreparovať spôsobom, že sa doň nevrazí suma, ktorá by pokryla nákup jedného nového vozidla...
?
). Adept 2881 je už skôr hodný večného odpočinku po toľkom čase, čo čaká na reparovanie - a prípad 2943 nekomentujem, iba by ma to zbytočne pichalo pri srdci. To, že mesto prichádza o pojazdnú práchniváreň, keď KONEČNE vyradí 17ročnú hnilač, je menej bolestivé, ako nezachovanie ani jedného toľko ospevovaného legendárneho vozidla... ? Paradoxom ostáva iba vyradenie nebezpečnej hnilače bez akejkoľvek náhrady. ?
HOWGH!
Nemyslím, že je primeraných toľko preliatych sĺz. Aj Žiguli a Trabant boli legendy, a symbolom Bratislavy bola aj oooobrsocha Klementa Gottwalda... ? Nedá sa stále obzerať späť, lebo sa nikam dobudúcnosti nepohneme. Ja osobne som na kádároch "odkojená", boli to moje ❤ ky, práve kvoli nim som chcela byť vodičom Abusu----ale doba ide dopredu, ani po Viedni už normálne nebehajú kočiare. ? Navyše, kádáre ako symbol Bratislavy? Skôr symbol svojej doby... Jediné, nad čím je možné roniť slzy, je nezachovanie ani jedného pre historické účely (myslím normálneho, ktorý sa dá ešte zreparovať spôsobom, že sa doň nevrazí suma, ktorá by pokryla nákup jedného nového vozidla...
?

HOWGH!
marian555
V prispevku #93146 som dal odkaz na #70340 co som nasiel v historii. ?