Reply on: fobust #93079:
To co si DPB predstavuje pod pojmom "NAD" sa neda ospravedlnit ziadnou MU... samozrejme, ak po radiale chodi 5 liniek s 12-minutovym intervalom, je jasne ze pri MU sa kapacita znizi a je to akceptovatelne, nie vsak tak ako je zvykom pri DPB. Navyse je to absolutne neorganizovane. Nejazdi sa vacsinou podla nejakeho intervalu, ani tak aby sa to napajalo na sailny. Cest vynimkam - napr. vyluka do Race dna 25.12.2007. Dnes som tu NAD nezazil, ale ak je to take ako inokedy (a nemam dovod domnievat sa ze nie) tak je to neospravedlnitelne..V Bratislave sa zrazili električky, 7 zranených
http://spravy.pravda.sk/v-bratislave-sa-zrazili-elektricky-6-zranenych-fqb-/sk_domace.asp?c=A080109_145616_sk_ckronika_p23
V BA sa zrazili dve električky
http://www.aktuality.sk/spravy/krimi/v-ba-sa-zrazili-dve-elektricky
fobust
Má to jednu chybyčku krásy, totiž pri nehodách sa nezriedkavo stane, že sa nezablokuje iba jedna koľaj, ale spravidla aj koľaj opačným smerom. Najčastejšie sa jedná o nehody tram vs IGK na priecestiach, kedy je auto vymrštené do koľajiska a zablokuje tak oba smery, takže premávka po jednej koľaji by nefungovala.