Reply on: odpetrika #93068:
Ono sú naozaj najnovšie. Pri súprave 7717+7718 sa jedná o NOVOSTAVBU kompletných električiek, pričom sa použila NOVÁ skriňa vozidla, nová výzbroj a pod. S pôvodnými vozmi majú spoločné akurát tak papiere. Samozrejme, fakt že si DPB stavia električky ktorých koncepcia je z roku 1950 to nijako neospravedlňuje. Keby aspoň nakúpili "vaňové" skrine tak by som to bral, ale postaviť v roku 2007 VYSOKOPODLAŽNÉ vozidlo s tým, že nám bude jazdiť do roku 2050 je hanba. Klasické reko na T3P beriem, ak sa použije nová skrina. Ak sa však kupuje skriňa nová, tak nech je to láskavo vaňa a nech sa osadí podvozkami s dvojitým vypružením. Oboje existuje a je k dispozícii.
Valec
Je mi jasné, že by nemohli byť "na každom rohu", ale v úseku Tunel - Karlova Ves by také 3 mohli byť. Aj keď by pri intervale na radiále tadiaľ všetky linky premávať nemohli, ale aspoň 2 (a k tomu NAD) by stačili.
Čo vy na to?