To je pekná novoročná kachna (ešte mohli dať do článku aj fotku kachny a nie toho Düwagu). Zožerem kefu ak pôjde vozidlo Badner Bahn až do Bratislavy - a myslím tým konkrétne vozidlo Düwag na tej fotke, alebo aj typ T podobný tým s linky "metra" U6. Rovnako neviem odkiaľ v článku vzali, že, citujem: "...die derzeit existierenden Brückenverbindungen in Petrzalka nur für Staßenbahnbetrieb ausgelegt sind". V preklade že súčasné mostné prepojenia v Bratislave sú iba pre električkovú dopravu (a nie železničnú). Buhehe, keď už, tak súčasné mostné prepojenia sú skôr IBA pre cestnú dopravu a na Prístavnom moste pre železničnú (a určite nie električkovú).
Keby aj ihneď teraz začali tú trať plánovať ako predĺženie S7 (čo vôbec nie sú vozidlá ako na fotke v článku), tak skôr ako v roku 2015 to nebude. Však keď 16 km diaľnice robili 15 rokov, tak 7 km koľají budú robiť tiež aspoň 7 rokov.
Ja prajem socke aby skrachovala, vozidlá sa rozpadli, koľajnice pokrivili a popraskali, troleje aby popadali (začať by sa mohlo s Karlovou Vsou) a substrát aby sa vozil čím skôr v Maršrutkách, lebo už aj to bude dôstojnejšie ako tie život ohrozujúce vraky DPB.
No minimálne pre to, že v článku toho bulvárneho plátku sa spomína závora a vojaci s automatickými puškami. Pri dnešnom prechode ležala závora už v kríkoch a tí vojaci tam už tiež nikde neboli. Akurát značky zákaz vjazdu, ale tie môžu byť kdekoľvek. Naviac si myslím, že po ich odstránení by sa tam značne zvýšil prejazd automobilov a nie len tých, čo cestujú z BA do Kittsee.
Takže môžeš si tú svoju schengenskú stránku aktualizovať, nakoľko dnes sme tadiaľ bez akýchkoľvek problémov a kontrol prešli pešo. Ani sme žiadnych "pištolníkov" nevideli. A to sme sa naokolo motali dosť dlho.
Najlepšie je, že k tým novým osobným vlakom, ktoré sú v CP vyznačené, ale majú premávať až "ododňa vyhlásenia" sa neviem dopátrať žiadnej informácie.
Na infolinke ZSSK mi nevedeli povedať ani to, či to bude v lete, na jeseň alebo skôr... A z MAV mi na priamu otázku odpísali len, že osobné vlaky na tej trati nepremávajú...
----
Inak, páči sa mi, že OBB majú z Bratislavy na všetky smery k nim (aj späť) pravidelné ľahko zapamätateľné intervaly, dokonca len so zanedbateľným obmedzením cez víkendy a sviatky oproti pracovným dňom. To je tak vďaka ich IDS -> VOR?
Ja som ho na odstavisku v Liptovskom Mikuláši nevidel už dobre vyše roka, možno aj dva. Možno ho presunuli do Ružomberka, nejaké vyradené šroty som videl stáť tam, ale osobne si myslím, že ho niekam predali. V Rusku jazdí Ik435 docela dosť a nejaký ten kúsok na ND sa im určite zíde.
Tos pan kapelnik, len som upozornil na vypadnute pismenko ...a napokon dal som smaila za vetou ?
Ja nepatrim medzi onanistov nad gramatikof a preglepmy na forach a v diskusiach ? ? ?
Prajem všetko dobré do nového roka, nech iMHD sa drží tak ako doteraz a moje najtajnejšie želania sú, aby sa už konečne s MHD niečo dialo (v tom lepšom slova zmysle) ?
fobust
To je pekná novoročná kachna (ešte mohli dať do článku aj fotku kachny a nie toho Düwagu). Zožerem kefu ak pôjde vozidlo Badner Bahn až do Bratislavy - a myslím tým konkrétne vozidlo Düwag na tej fotke, alebo aj typ T podobný tým s linky "metra" U6. Rovnako neviem odkiaľ v článku vzali, že, citujem: "...die derzeit existierenden Brückenverbindungen in Petrzalka nur für Staßenbahnbetrieb ausgelegt sind". V preklade že súčasné mostné prepojenia v Bratislave sú iba pre električkovú dopravu (a nie železničnú). Buhehe, keď už, tak súčasné mostné prepojenia sú skôr IBA pre cestnú dopravu a na Prístavnom moste pre železničnú (a určite nie električkovú).
Keby aj ihneď teraz začali tú trať plánovať ako predĺženie S7 (čo vôbec nie sú vozidlá ako na fotke v článku), tak skôr ako v roku 2015 to nebude. Však keď 16 km diaľnice robili 15 rokov, tak 7 km koľají budú robiť tiež aspoň 7 rokov.