Myslím že sa to týka tisícov, ak nie desaťtisícov Bratislavčanov, tentoraz to nebolo myslené iba čisto vo vzťahu ku mne a moje približovadlo, ale ceľkovo k neustálemu narastaniu počtu vozidiel (a tým pádom aj prihlasovaním nových vozidiel) aj ako dôsledok mizernej verejnej dopravy. Netvrdím že by v prípade super socky počet automobilov nestúpal, myslím si však že by nestúpal tak rapídne, prípadne že by sa tieto IGK využívali menej ako tomu je teraz.
Vsetkym diskuterum tu na IMHD zelam v roku 2oo8 vela stastnych kilometrov ci uz v autobuse, aute, vlaku, lietadle, metre elektricke ci v trolejbuse ?
z samozrejme
? - zdravie
? - stastie
❤ - lasku
? ? ? - a mala vynechanych/skorych spojov ?
To je pekná novoročná kachna (ešte mohli dať do článku aj fotku kachny a nie toho Düwagu). Zožerem kefu ak pôjde vozidlo Badner Bahn až do Bratislavy - a myslím tým konkrétne vozidlo Düwag na tej fotke, alebo aj typ T podobný tým s linky "metra" U6. Rovnako neviem odkiaľ v článku vzali, že, citujem: "...die derzeit existierenden Brückenverbindungen in Petrzalka nur für Staßenbahnbetrieb ausgelegt sind". V preklade že súčasné mostné prepojenia v Bratislave sú iba pre električkovú dopravu (a nie železničnú). Buhehe, keď už, tak súčasné mostné prepojenia sú skôr IBA pre cestnú dopravu a na Prístavnom moste pre železničnú (a určite nie električkovú).
Keby aj ihneď teraz začali tú trať plánovať ako predĺženie S7 (čo vôbec nie sú vozidlá ako na fotke v článku), tak skôr ako v roku 2015 to nebude. Však keď 16 km diaľnice robili 15 rokov, tak 7 km koľají budú robiť tiež aspoň 7 rokov.
Ja prajem socke aby skrachovala, vozidlá sa rozpadli, koľajnice pokrivili a popraskali, troleje aby popadali (začať by sa mohlo s Karlovou Vsou) a substrát aby sa vozil čím skôr v Maršrutkách, lebo už aj to bude dôstojnejšie ako tie život ohrozujúce vraky DPB.
No minimálne pre to, že v článku toho bulvárneho plátku sa spomína závora a vojaci s automatickými puškami. Pri dnešnom prechode ležala závora už v kríkoch a tí vojaci tam už tiež nikde neboli. Akurát značky zákaz vjazdu, ale tie môžu byť kdekoľvek. Naviac si myslím, že po ich odstránení by sa tam značne zvýšil prejazd automobilov a nie len tých, čo cestujú z BA do Kittsee.
Takže môžeš si tú svoju schengenskú stránku aktualizovať, nakoľko dnes sme tadiaľ bez akýchkoľvek problémov a kontrol prešli pešo. Ani sme žiadnych "pištolníkov" nevideli. A to sme sa naokolo motali dosť dlho.
Najlepšie je, že k tým novým osobným vlakom, ktoré sú v CP vyznačené, ale majú premávať až "ododňa vyhlásenia" sa neviem dopátrať žiadnej informácie.
Na infolinke ZSSK mi nevedeli povedať ani to, či to bude v lete, na jeseň alebo skôr... A z MAV mi na priamu otázku odpísali len, že osobné vlaky na tej trati nepremávajú...
----
Inak, páči sa mi, že OBB majú z Bratislavy na všetky smery k nim (aj späť) pravidelné ľahko zapamätateľné intervaly, dokonca len so zanedbateľným obmedzením cez víkendy a sviatky oproti pracovným dňom. To je tak vďaka ich IDS -> VOR?
Ja som ho na odstavisku v Liptovskom Mikuláši nevidel už dobre vyše roka, možno aj dva. Možno ho presunuli do Ružomberka, nejaké vyradené šroty som videl stáť tam, ale osobne si myslím, že ho niekam predali. V Rusku jazdí Ik435 docela dosť a nejaký ten kúsok na ND sa im určite zíde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
To je pekná novoročná kachna (ešte mohli dať do článku aj fotku kachny a nie toho Düwagu). Zožerem kefu ak pôjde vozidlo Badner Bahn až do Bratislavy - a myslím tým konkrétne vozidlo Düwag na tej fotke, alebo aj typ T podobný tým s linky "metra" U6. Rovnako neviem odkiaľ v článku vzali, že, citujem: "...die derzeit existierenden Brückenverbindungen in Petrzalka nur für Staßenbahnbetrieb ausgelegt sind". V preklade že súčasné mostné prepojenia v Bratislave sú iba pre električkovú dopravu (a nie železničnú). Buhehe, keď už, tak súčasné mostné prepojenia sú skôr IBA pre cestnú dopravu a na Prístavnom moste pre železničnú (a určite nie električkovú).
Keby aj ihneď teraz začali tú trať plánovať ako predĺženie S7 (čo vôbec nie sú vozidlá ako na fotke v článku), tak skôr ako v roku 2015 to nebude. Však keď 16 km diaľnice robili 15 rokov, tak 7 km koľají budú robiť tiež aspoň 7 rokov.