barky:
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
Andrej (Anndy008)
Mne by sa pozdavalo riesenie, keby ta zastavka bola aspon na znamenie. Ale zase uprimne - nestalo sami, ze by tam nikto nevystupoval/nenastupoval
Dalsie riesenie (aj ked trochu nerealne a menej pohodlen) vidim v tom, ze napr. z kazdej linky by tam zastavoval iba kazdy n-ty spoj s tym, ze by sa prekryvali vhodne a na spolocnej zastavke vsetkych spojov, by clovek mohol vystupit (ak akurat ten jeho spoj nestoji u AP) a pockat si v podstate na dalsi iny, a ten tam zastavi. Ale uznavam, ze je to viac nerealne, ako realne.
Jo ludia - nedalo by sa este nejako zatlacit na DP, aby sa posnazil prisposobit grafikon na jednotlivych zastavkach (aspon hlavnych prestupnych bodoch) tak, ze sa prichod/odchod spojov zosuladi tak, aby neprisli vsetky v jednu minutu a potom nic?
Uz sa opakujem, ale vcera okolo 1800 na hodzovom namesti ma to nastvalo - odisla 203 a za dve minuty prisli za sebou zvysne tbusy 208, 207, 206 a X7. Proste hroza. Lutujem ludi ktory chceli prestupit z X7.