Cez most SNP MHD prepravi asi najviac ludi. Most spaja centralny tah v petrzke s centrom mesta, takze je to pekna kopa ludi, co tade MHD prepravi. Vsetci tito ludia musia stat na tejto zastavke.
Zoberme si to cisto ekonomicky. Napriklad 93ka ma 124 vyjazdou za den v obydvoch smeroch to je 248. Nebyt tej zastaky, autobus tade prefrci dost rychle. Takto musi pekne zabrat, ten most je do kopca. Myslim, ze take dve deci nafty tam spali minimalne. takze 248*365*0,2*30ks za liter nafti=5431
Zoberme si to cisto ekonomicky. Napriklad 93ka ma 124 vyjazdou za den v obydvoch smeroch to je 248. Nebyt tej zastaky, autobus tade prefrci dost rychle. Takto musi pekne zabrat, ten most je do kopca. Myslim, ze take dve deci nafty tam spali minimalne. takze 248*365*0,2*30ks za liter nafti=5431
Andrej (Anndy008)
Mne by sa pozdavalo riesenie, keby ta zastavka bola aspon na znamenie. Ale zase uprimne - nestalo sami, ze by tam nikto nevystupoval/nenastupoval
Dalsie riesenie (aj ked trochu nerealne a menej pohodlen) vidim v tom, ze napr. z kazdej linky by tam zastavoval iba kazdy n-ty spoj s tym, ze by sa prekryvali vhodne a na spolocnej zastavke vsetkych spojov, by clovek mohol vystupit (ak akurat ten jeho spoj nestoji u AP) a pockat si v podstate na dalsi iny, a ten tam zastavi. Ale uznavam, ze je to viac nerealne, ako realne.
Jo ludia - nedalo by sa este nejako zatlacit na DP, aby sa posnazil prisposobit grafikon na jednotlivych zastavkach (aspon hlavnych prestupnych bodoch) tak, ze sa prichod/odchod spojov zosuladi tak, aby neprisli vsetky v jednu minutu a potom nic?
Uz sa opakujem, ale vcera okolo 1800 na hodzovom namesti ma to nastvalo - odisla 203 a za dve minuty prisli za sebou zvysne tbusy 208, 207, 206 a X7. Proste hroza. Lutujem ludi ktory chceli prestupit z X7.