http://bratislava.sme.sk/c/3646538/Linku-do-Hainburgu-nespustili.html
"My sme pripravení, nedostali sme však licenciu na prevádzkovanie linky od ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií ani od kraja Niederösterreich. Bez toho autobusy premávať nemôžu" - takze VOR s tym nema NIC.
1. Kedy som napisal nieco ine? Ja viem ze je to dopravca.
2. Ja viem.
3. To plati pre primestske linky. Pri medzinarodnych nie (urcite nie od obce, mozno este tak od spolkovej republiky).
4. Ja som tvrdil ze niekto preniesol svoje kompetencie na Postbus?
5. Moze byt.
6. Suhlasim.
A vysledkom bude 5 dopravcov jazdiacich na jednej linke a odchody nastavene tak, aby vykradali zakaznikov tomu dopravcovi, co ide za nim. Na to je koordinator, aby vypisal sutaz na konkretnu linku a vybral najvyhodnejsieho dopravcu. Nech si konkuruju cenou a nie takymito praktikami, ktore su krasne vidno teraz v Banskej Bystrici...
bludov si tu popisal asi najviac ty!
1. Postbus je dopravna spolocnost. Nevslatni ani cestu, ani zastavky!
2. Ak chce niekto robit prepravu na nejakom uzemi musi poziadat o licenciu.
3. Urcite ju bude ziadat bud u dotknutych obci alebo spolkovej krajiny.
4.Ak jeden ci viaceri z nich preniesli svoje kompetencie na niekoho bude to VOR a nie Postbus.
5.Ak DPB rokuje s postbusom, je to mozno preto, ze im dali podmienku sa snimi dohodnut. !mozno!
6. nechapem preco musi niekto ziadat licenciu ak chce vozit ludi. Nebolo by lepsie dat len poziadavky bezpecnosti a ine a pokial ich dany prepravca splni moze jazdit? Ich plnenie by sa nasledne kontrolovalo?
veď to, všetky tie vyhlásenia o novej linke MHD do Rakúska sú vrcholne neetické voči ostatným firmám podnikajúcim na tejto trase, keďže s MHD to nemá nič spoločné. Vyzerá to, že klamlivá reklama bude novou stratégiou DPB
Na východe Rakúska to má na starosti Verkehrsverbund Ost-Region Ges.m.b.H., ktorý združuje všetkých dopravcov a koordinuje ich činnosť, vydáva im aj licencie na obsluhu jednotlivých oblastí. Preto nie je možné, aby si niektorá iná prepravná spoločnosť zmyslela, že trasu ktorú obsluhuje napríklad PostBus, bude zrazu obsluhovať aj ona.
V rakúskych zákonoch sa nevyznám, ale potom predpokladám, keďže aj u nás aj v ČR licenciu na medzinárodné linky udeľuje ministerstvo, že tú licenciu pre DPB udeluje ministerstvo dopravy buď Dolného Rakúska, alebo spolkové. A teda je v prvom rade na ňom ako rozhodne. Či sa mýlim?
Nie, ale koordinuje regionálnu dopravu na východe Rakúska a prideľuje licencie jednotlivým dopravcom. Ak VOR pridelil výhradnú licenciu na obsluhu tejto oblasti PostBus, jedine VOR ju zase môže zmeniť. Dovtedy je každé rokovanie s PostBus nezmyselné a zbytočné.
Profesori predpoladám väčšinou na HoPe nežijú, takže im to môže byť jedno a študenti si môžu prestúpiť, alebo prejsť 200 m. ?
Re #92202 bwd: VOR dáva licencie aj na medzinárdorné linky?
Ano, v tom mas pravdu. Lenze VOR to neovplyvni. Neprikaze PostBusu aby tam jazdil aj DPB. Moze maximalne PostBusu odnat licenciu, ale o tom velmi pochybujem.
lebo stat buduje nakupne centra?!? Nepouzivaj demagogiu! Postavila sa budova City Univerzity.
A tiez zalezi ktora STU je zapichnuta v zadku. Stavebna, strojarina, chemicko-technologicka, architektura - to vsetko je v centre mesta.
Robíš sa blbým, alebo...? VOR koordinuje regionálnu dopravu a v rámci toho dostal PostBus licenciu na obsluhu trate linkou 677: Hainburg - Wolfsthal - Berg - Kittsee. Podľa pôvodnej správy rokuje DPB s firmou PostBus, ktorá je samozrejme proti tomu, aby na tejto trase bol aj iný dopravca, keď má licenciu od VOR len on. Preto je potrebné rokovať s VOR, ktorý jediný môže tú licenciu zmeniť. S PostBus sa nedohodnú nikdy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik