Reply on: enumaelish #92223:
Ja stále nechápem ako tá zmena trasy 84-ky mohla prejsť, veď teraz ide v Ovsišti súbežne s 99-kou na úkor Ekonomickej univerzity... To nejaká komisia schvaľovala? Z magistrátu či z DPB?184-ka podľa mňa mohla kľudne vzniknúť aj bez presmerovania 84-ky. A to, čo by sa vrazilo do 184-ky by sa možno ušetrilo na zrušených spojoch 84-ky v časoch premávky 184-ky...
MOJ NÁVRH NA ÚPRAVU TRASY LINKY N95
Tá zachádzka do Ovsišťa (a odtiaľ po tej istej trase na Lachovu bez zastavenia) mi pripadá dosť zmätočná. Vyjadrite sa prosím k môjmu návrhu. Odhadujem, že navýšenie vzkm by bolo zanedbateľné a možno by to prispelo k väčšej prehľadnosti jej trasy:
Smer Vozovňa Petržalka, variant A: Zo zastávky "Ovsište" by išiel na Dolnozemskú cestu, kde by mal zastávku "Ekonomická univerzita" a "Bosákova" (tá už v tom smere kvôli presmerovaniu 84ky neexistuje).
Smer Vozovňa Petržalka, variant B: To isté, ale bez zastavenia na tých dvoch spomínaných zastávkach.
V opačnom smere tak isto - variant A alebo variant B.
hoppusmark01
Okrem toho Rakúsko je celé pokryté integrovanými systémami dopravy. VOR je jeden z nich. Niektoré systémy sa aj prekrývajú, čiže môžeš cestovať z jedného Bundeslandu do druhého s tým, že použiješ lístky obidvoch integrovaných systémov, cez ktoré prechádzaš. Takže si nemusíš kupovať zvlášť lístok u ÖBB (pri ceste vlakom)..
Ani v Rakúsku ale nie je ešte všetko doriešené čo sa týka integrácie, a preto sa práve diskutuje o tom, či má byť jeden hlavný koordinátor pre celé Rakúsko, alebo nie.. Pretože ešte sú stále nezrovnalosti medzi cenami lístkov v jednotlivých regiónoch, atď...Takisto by mal byť urobený jednotný takt pre celé Rakúsko, v 30 a 60 minúte... atď...