Reply on: Mike #91078:
Určite sa tu odohráva viac dopravných stavieb pre IAD ako pre MHD, resp. tie pre MHD sa nekonajú. A navyše, nie je to len o tom, čo mesto stavie za svoje peniaze, ale napr. aj o tom, ako sa rieši doprava pri nových projektoch aj s investormi.A tie veci, čo sú v ÚP a rozvoj cestnej infraštruktúry sa síce neodahráva, ale väčšina poslancov aj dopravákov ste je presvedčená o tom, že to všetko je treba, a nespochybňujú samotnú koncepciu rozvoja IAD v meste.
Sommelier
Vťdy keď oznámia, že niečo budú stavať, tak sa chytám za hlavu viac ako pri iných. ☺ A jednej známej som sa pýtal, či sa nehanbí za to, že pre nich pracuje. Hej hej, reavisáci, čistá ryža, 34 ročný predseda predstavenstva (zároveň aj Slovak Lines), široké lakte, orientácia na čísla a nakoniec je schopný zadreť, že "našou ambíciou je dokončovať čoraz lepšie projekty."
Keď Ti nabudúce bude zatekať nezabúdaj na to, že to je ten humánny charakter.
"Čo sa týka humánneho charakteru, ako sme už spomenuli, naším cieľom sú úspešné projekty a to môžu byť len tie, ktoré sú priateľské k ich užívateľom – a tými sú stále ľudia."