Ja mám pocit že filozofou mesta je podpora IAD, ale pre istotu tvrdia (ne)kompetentní že ich zájumom je MHD, ale to tiež iba preto, aby čo najviac ľudí tou mizernou sockou cestovalo a oni mali ako-tak prázdne cesty po ktorých sa vyvážajú v IGK. A ak toto meste nemá filozofiu, aký zmysel má potom tvoja práca, práve na tom oddelení. Aký zmysel má celé to oddelenie, keď Cílek a/alebo Ďurkovský rozhodne bez ohľadu na tom čo odporučíte? Ja by som dal okmažite výpoveď, ak by som mal pracovať v takých podmienkach, kde sa moja práca znevažuje.
Ďalší dôkaz toho, že v tomto meste si treba kúpiť auto a vykašlať sa na socku. Posledný odstavec je najlepší. Ja som filozofiu mesta už pochopil. A čudujem sa prečo mesto tvári že chce MHD zlepšovať, lebo kroky sú presne opačného charakteru. Kúpte si auto, kašlite na socku, v tomto meste to nemá zmysel. Kompetentní sú nekompetentní a nevedia sa poučiť na chybách iných, musia sami padnúť na hubu, aby zistili že kvalitná MHD je základ dopravy v meste. A môžu sa potom aj pomočiť, čím by vytvorili krásnu sybiózu s tým smradľavým hnedým ktoré po sebe zanechali. Kupujte autá, ľudia. Prípadne bycikle ak máte radi adrenalín a nebezpečie.
je nejak zvláštne nakódená, ale zato je pekne rýchla. Keď preklikávam tak mi nezobrazuje adresy (zostáva na pôvodnej). Pod šitxplorerom sa dokonca zobrazuje s chybami ?. Ale áno, myslel som toto, len som sa k tej adrese nevedel dopracovať. ?
Re #91062 fobust: no to je skôr na R.I.P. , lebo to už jednak v Essene nejazdí a z čoho si myslíš, že vychádzali Sanosy a Škoda-Sanos ? ?
Re #91069 2xT3SUCS: no to teda naozaj ? Tak sa radšej priprav na to, že minimálne také isté množstvo informácií získaš aj v angličtine (a v ďalších jazykoch) (záleží na Tebe, či sa rozhodneš o ne prísť). Okrem toho si myslím, že tvorcovia rozhodne nebudú nejtiv spíkri, stránka je písané veľmi easy angličtinou, dá sa to v pohode prekladať zo slovníkom.
No jo, tie kolieska sú ďalším mechanickým kúskom, ktorý niečo stojí.
Nikde na internete nie je. Môžem ti ho osobne dať, prípadne poslať mailom. Nepresadzujem však tvrdohlavu "moje" riešenie, na magistráte bol vypracovný tzv. variant č. 5, pri ktorom síce nie je prestup na jednej hrane, ale je to veľmi dobre vymyslené a osobne by bol rád keby sa realizoval, má totiž lepšiu priepustnosť križovatky ako moje riešenie a bezpečnosť prestupu je zrovnateľná.
Mal by som len jednu otázočku, či sú už známe CP L83, 84, 184, keďže pozajtra sa majú (by sa mali) meniť trasy a či by ich bolo možné zverejniť. Ďakujem.
Áno, môžu. A keď mu prdnú, tak sa má odobrať v tichosti do ústrania, do kuchynky alebo do fajčiarne a tam sa vykričať, rovnako ako to robím ja. Ale nemôže písať do oficiálnej odpovede veci, ktoré sú v rozpore s oficiálnou koncepciou jeho zamestnávateľa.
Treba sa tou stránkou preklikať, nemá pevné aresy. Nájdeš to pod > track and road sharing, kde sú konkrétne koľajovky a gumokoly pod > The 'O-Bahn' http://citytransport.info/Frame1.htm
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
_ERIC
ked si toto citam mam chut zabijat ? toto uz je fakt vysmech zdravemu rozumu