Ved aj mne sa to paci. To by chcelo ukazovat panom z Metra. Lavostranna prevadzka je z tohzo pohladu jednoznacne lacnjesia.
Inak aj v Prahe na stanici metra Hlanvi nadrazi su pravostranne nastupistia, povodne sa metro planovalo za 1.republiky ako podzemna rychlodraha pre eliny.
To s tou azbukou som bral ako srandu. Mne socik tiez nechyba. Azbuka sa ale zide, aj zaklady rustiny. Ze D3ko? Celemu to nerozumiem, ale pisu tam o tom ze je tam lavostrana prevadzka, je to na Nam. Lenina, aka tam je suprava a vzdu je nieco presklene a nepouzivane.
Inak aj v Prahe na stanici metra Hlanvi nadrazi su pravostranne nastupistia, povodne sa metro planovalo za 1.republiky ako podzemna rychlodraha pre eliny.
To s tou azbukou som bral ako srandu. Mne socik tiez nechyba. Azbuka sa ale zide, aj zaklady rustiny. Ze D3ko? Celemu to nerozumiem, ale pisu tam o tom ze je tam lavostrana prevadzka, je to na Nam. Lenina, aka tam je suprava a vzdu je nieco presklene a nepouzivane.
Juro
Ak by zaustoval do Blavy tak len do stanice BA-Petrzalka. Vyhodu ma tu ze je prechadza cez letisko Schwechat a pocitalo sa dalej z odbockou na letisko v BA.
Neviem aky vyznam by malo to aby sa nam taketo vozidla vrutili v sucastnosti na elektrickove trate.
A nejde len o rozchod, netreba zabudnut ze na OBB jazdia elektricke masinky na 15kV 16,7Hz.