Turbo: v tych dobach ta filozofia nebola zla, tie vozy proste boli stavane na to ze nieco odsluzia a potom sa vyhodia, ziadna neaka generalka a pod... to ze sa s nimi deje to co sa deje, je dane tym ze teraz nie su peniaze na nic, a tak sa prevadzkuju vozidla ktore sluzia 2 - 3 x dlhsie ako bola ich planovana zivotnost...
(zober to tak, ze ked kupis za 5 Sk disketu a pokazi sa ti, mozno sa naseries, ale proste ju zahodis a pouzijes novu... ked sa ti ale takyto spotrebny material zdrazi, tak budes pouzivat stare, chybne, a potom sa nemozes cudovat ze obcas proste prides o data)
(zober to tak, ze ked kupis za 5 Sk disketu a pokazi sa ti, mozno sa naseries, ale proste ju zahodis a pouzijes novu... ked sa ti ale takyto spotrebny material zdrazi, tak budes pouzivat stare, chybne, a potom sa nemozes cudovat ze obcas proste prides o data)
Naplno sa prejavila "kvalita" tych vozov prave dnes...
Andy
2. FUJ VRBUSTI! To už s tým vrchným vedením nie je ani pravda. Zachvíľu budú cez kríže chodiť trolejbusy 0.5 km*h^-1. VRBUSTOV by som poslal na rok do Žiliny, tam by ich ukameňovali, a v Bratislave by začalo fungovať normálne trolejové vedenie.
3. FUJ VYLEPOVAČ NA MUDROŇOVEJ!!! Keby si sa na nástupišti Radvanská pozeral očami, tak zistíš, že keď nalepíš dôležitú zmenu, tak to neprelepíš dalšou polovicou toho papiera tak, aby tam boli nalepené dve rovnaké polovice papiera zmeny. Čiže cestujúci je 2x informovaný o nepremávke linky 516, ale nevie že linka X7 premáva len po Radvanskú...
4. FUJ jeden z VODIČov 6621. Je to blázon, ktorého si psychiater nevšimol. Keď ide na zastávku, tak mu treba nastupovať VÝLUČNE prednými dverami. Možno sa z toho zblázni a bude pokoj. DNES POOBEDE ZREJME BUDE JAZDIŤ NA 201KE NEVIEMKTOREJ.
p.s. Tá konečná X7 je celkom srandovná. Akurát nechápem, prečo na Mudroňovej vylúčili dopravu X7 a X17. Rakosa by tam prešla úplne bez problémov. A takisto nechápem načo na konečnej stoja 3 rakosy. Veď interval mohli nechať 10 min. keby nedávali vodičom také prestávky.