To neviem, aj to je ale možné Inak si to totiž vysvetliť neviem Vtedy sa tuším prebudovávalo obratisko v Rači z triangla na klasické, ale to by trasu linky nemalo natiahnuť, tá by sa hádam mala merať od označníka nástupnej po označník výstupnej zastávky Alebo - predchádzajúce meranie bolo v zime, a to druhé v lete ?
Máš nejaký počet hodín v zácviku, ktoré musíš odjazdiť. Neviem, či je na to nejaká default norma, ale v závislosti od vodičských skúseností, znalosti vozov, liniek a Bratislavy sa čo ja viem dáva od 80 až do 240 hodín. Ale vravím, to je individuálne.
To je problém polície, vymáhateľnosti práva a toho okrasného vlasatého súdruha, čo sa ministrom vnútra nazýva, spolu s jeho šéfom. To nie je fyzikálna vlastnosť buspruhu. V Prahe vidím pravidelne policajtov pokutovať za JAZDU v buspruhu a zastaviť tam si nikto nedovolí. A to si nerobím ilúzie, že tu je to nejaká sláva ale v BA je to proste anarchia a bordel.
Aj keď som nefajčiar a smrad z cigariet mi vadí, neviem prečo museli zrušiť fajčenie vo vlaku. Nemám s tým problém, pokiaľ sa fajčí v jendom vozni niekde na konci súpravy a smrad sa nešíri celým vlakom. Lenže čo som išiel raz dávnejšie z Prahy vo veľkokapacitnom vozni, tak polovica bola fajčiarska a polovica nefajčiarska. A smrad bol všade. Takže keď fajčiť, tak prosím alebo celý vozeň cez ktorý nemusím prechádzaať (na začiatku alebo konci súpravy - predpokladám že v ICčku nebudem voziť na predstavkoch 1. alebo posledného vozňa bicykel) alebo aspoň uzavreté kupé.
Iste, ja som len bol prekvapený tou fotkou, myslel som si že tam to byť MUSÍ, ako som videl v Salzburgu a ako to vidím v SORe. Podľa toho čo som videl v tej reportáži by tie dvere mohli byť trebárs ak ihneď za kĺbom, teda povedzme 15 cm za ním. Monžo.
Nemám problém ak niekto v BUS pruhu zastaví, niekoho naloží alebo vyloží. Lenže oni si tam stoja aj 10 minút. A odíde jeden, príde ihneď druhý a tak ďalej.
Ja mám zo Záhradníka pocit že sa riadi tým že dopravný podnik nemá nič spoločné s dopravou. Ľudia, uvedomte si že jediné čo potrebujeme je dobrý imidž. Vzbudiť dojem že sme úspešný firma a navonok tak vyzerať. Asi mu ide presne o to.
V tvojich slapajach pojde coraz viac ludi, lebo s MHD to ide dolu kopcom z roka na rok rychlejsie ?
Re #90064 S499.1023: Je to mozne..vlastne teraz som si spomenul, ze par tyzdnov dozadu som tu nieco v podobnom duchu pisal ? Bude zaujimave, kedze najnovsie Ik 4xx su z 1998 roku, (tak im skonci zivotnost podla smernice najneskor 2014), co budu v DP tak o 5 rokov vypravovat. VrakosCeNGace nepocitam. Zostanu tu uz len SOR, SU, dva Medvede. Z toho poctu 3-4 budu chodit do Rakuska. Pokial bude mesto investovat par milionov do vozoveho parku rocne ako teraz (asi su presvedceny, ze bus stoji milion a elektricka tiez..ved staci na ne 200 melonov), tak to bude bieda ..a vlastne nech skrachuje..ved podla Zahranika, su aj ine moznosti cestovania ?
kecho
http://www.bratislavskenoviny.sk/59078/doprava/novu-trat-cez-stare-grunty-uz-pripravuju