Ak by mal vzadu motor, tak by určite už nikto neprenášal výkon na strednú nápravu. Keby mal ale vzadu motor a poháňanú zadnú nápravu, tak tam musí spraviť hodiny.
ale ak by tam mal motor, potom by ten zadok tak nelietal... ? ci hej? podla mna by ten zadok nanajvys vytlacil predok do strany a bus by to napalil do steny tunela
Na tom video z Lefortovského tunela je vidno že má vzadu úzke dvere. Z toho usudzujem že tam má aj motor. A bolo by dosť obtiažne prenášať výkon cez kĺb do strednej nápravy. Preto mi nesedí to čo Igor píše.... A Dušan má aj fotky tých Ikarusov, nenapadlo by ma že majú motor v strede a ponáňanú druhú nápravu...
Počkaj, čo som na fotkách videl Moskovské Ikarusy 435, tak som mal pocit že majú motor vzadu... To fakt pohon strednej nápravy? A kde tam pod tú podlahu vopchali motor?
Ešte by som zaviedol odstupňovanie cestovného podľa použitého dopravného prostriedku.
Ik280/283, K732/741, T3(CS/SU/M), K2, 14/15Tr - základné cestovné, vlastníci PCL nemusia doplácať.
Ik415/435, K732/741 CNG, SOR B 9,5, K2G/S, T3P/PV, 14/15TrM - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo.
Ik412, Solaris 15, SOR BN 9,5, 22Tr - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo.
Podľa mňa by sa mali k označovačom za točňou v kĺbových autobusch a električkách, rovnako k označovačom v 2. voznie súprav primontovať paralelne ďalšie označovače a cestujúci by si povinne cvalkol jeden 22 Sk príplatkový lístok v jednom označovačí a až potom by si mohol označiť n platných cestovných lískov v označovači vedľajšom. Je to kôvli tomu že tieto označovače sú v rizikovej zóne a hrozí im väčšie nebezpečenstvo od vandalov, preto sa ich používanie spoplatňuje 22 Sk príplatkom, ktorý však bude označený v špeciálnom označovači, pričom každý z ohrozneých označovačov bude mať svoj vlastný označovač pre označovanie príplatkových lístkov.
Este priplatok za kurenie (2x22 Sk), priplatok za vetranie (22 Sk), kazde sedadlo vyhrievane zvlast po oznaceni listku v oznacovaci sedadla. Tak isto, kazde okno s vlastnym oznacovacom.
TeBeCe