Reply on: AAA #88298:
Ad definícia električky - overil som si, že máš pravdu. Skutočne v smernici takáto donebavolajúca k***tina je. Takže električka je CESTNÉ vozidlo, PRIPOJENÉ na vodiče (že by šnôrou?), alebo dokonca je električkou aj vozidlo s dieselovým motorom... Takže keby sa Košičanom podarilo posadiť Hurvínka na mestské koľajnice, stala by sa z neho električka. Zato zo Slovenskej strely nie, pretože tá mala benzíňák... Toto len potvrdzuje, že EÚ má v rukách banda byrokratov, ktorí nemajú ani dunstu o tom, čo svojimi smernicami riadia.

Martin Fundárek
A zrušením zastávok dopravu príliš nezrýchliš - jednak tým, ktorým zastávku zrušíš, predĺžiš cestu peši či prirobíš prestup z doplnkovej dopravy, takže pre nich bude efekt vysoko záporný, jednak ani u tých, ktorí zastávkou prechádzajú, veľa času neušetríš (20-25 sekúnd na zastávku). Skôr by sa zrýchlila doprava, keby sa na semaforoch spravila dynamická preferencia, takže by tam električka nemusela kysnúť, a všetky priecestia by sa vybavili semaformi s takou istou preferenciou, alebo zrušili (aby električky nemuseli brzdiť kvôli autám, ktoré sa na koľaje už napchali, alebo u ktorých hrozí, že sa tam napchajú tesne pred nosom električky).