Reply on: Ike #87529:
Nepreháňajte to s tým zatracovaním linky do Rakúska. Ja viem, že treba riešiť hlavne iné problémy, ale nemyslím si, že kvôli linke do AT sa niečo iné zhorší. Ja to beriem tak, že treba robiť aj PR, a také strašné milióny to nebudú. Osobne by som tú linku aj niekedy využil. A trochu šotoušoviny tiež nezaškodí.
Sommelier
Názor, že by si MČ mali sami financovať a manažovať svoje lokálne linky vychádza z môjho presvedčenia o decentralizácii týchto služieb. Dnes obce nemajú prakticky žiadne páky. Téma je ale oveľa obsiahlejšia, nechce sa mi v nej pokračovať.
Ale k 70
Tebou navrhované:
Odchod Nový most - Vlčákové hrdlo
00 15 30 45
Odchod Nový most - Podunajské Biskupice
07 22 37 52
Oproti súčasnej
04. 16. 28. 40. 52
Héj ?
1. čo budeš voziť na Nivy a z Nív ? Luft ?
2. Načo takýmto intervalom prekrývať celú Prievozskú, po ktorej jazdí 3 a pol trolejbusu s prekrytým intervalom 2,5 min ?
Tak a aby si si nemyslel, že som to písal len tak. Elementárna matematika. Počítajme jazdné minúty.
4 x 18 minút na Vlčie Hrdlo
+
4 x 27 minút do PB
=
190 minút na hodinu v jednom smere
Súčasný stav
5 x 27 minút
=
135 minút v jednom smere
Ono nám to robí 40 % nárast ? Nie si z toho prekvapený ?
Aspoň som si myslel, že si chcel ušetriť nejaké kilometre.
?