Reply on: Ik #87531:
Názor, že by si MČ mali sami financovať a manažovať svoje lokálne linky vychádza z môjho presvedčenia o decentralizácii týchto služieb. Dnes obce nemajú prakticky žiadne páky. Téma je ale oveľa obsiahlejšia, nechce sa mi v nej pokračovať.
Ale k 70
Tebou navrhované:
Odchod Nový most - Vlčákové hrdlo
00 15 30 45
Odchod Nový most - Podunajské Biskupice
07 22 37 52
Oproti súčasnej
04. 16. 28. 40. 52
Héj ?
1. čo budeš voziť na Nivy a z Nív ? Luft ?
2. Načo takýmto intervalom prekrývať celú Prievozskú, po ktorej jazdí 3 a pol trolejbusu s prekrytým intervalom 2,5 min ?
Tak a aby si si nemyslel, že som to písal len tak. Elementárna matematika. Počítajme jazdné minúty.
4 x 18 minút na Vlčie Hrdlo
+
4 x 27 minút do PB
=
190 minút na hodinu v jednom smere
Súčasný stav
5 x 27 minút
=
135 minút v jednom smere
Ono nám to robí 40 % nárast ? Nie si z toho prekvapený ?
Aspoň som si myslel, že si chcel ušetriť nejaké kilometre.
?
Hlavne ze pred rokom tvrdili ze v lete 2009 to spustia cele
Ike
- keby bola taka ziskova ako o nej Brano basni, tak urcite by tam uz chodil nejaky Blaguss alebo pod.
- mame problemy s MHD ale budeme vykonavat prevadzky mimo kompetencie MHD? to je smiesne
- nakupili SORy (nove busy) za nase peniaze a ako odmenu za to sa nedockame nicoho, lebo budu vlozene do linky nikam?
- ta cena tarify tej linky je smiesnejsia ako cena nocnej dopravy.. vo wolfsthali (vzhladom na to ze je to uprimne povedane diera, kam nechodi ani doprava z AT ani zo SK, maju VSETCI auta a cena spotrebovaneho benzinu do BA je lacnejsia ako cena listka, ta linka bude stratova a zas doplatime len my
- cele je to iba marketingovy tah, aby mohol zahradnik povedat ze mhd je v poriadku, mame nove vozy a zavadzame linky mimo slovenska...
je mi z toho na grc ?