Reply on: Ik #87531:
Názor, že by si MČ mali sami financovať a manažovať svoje lokálne linky vychádza z môjho presvedčenia o decentralizácii týchto služieb. Dnes obce nemajú prakticky žiadne páky. Téma je ale oveľa obsiahlejšia, nechce sa mi v nej pokračovať.
Ale k 70
Tebou navrhované:
Odchod Nový most - Vlčákové hrdlo
00 15 30 45
Odchod Nový most - Podunajské Biskupice
07 22 37 52
Oproti súčasnej
04. 16. 28. 40. 52
Héj ?
1. čo budeš voziť na Nivy a z Nív ? Luft ?
2. Načo takýmto intervalom prekrývať celú Prievozskú, po ktorej jazdí 3 a pol trolejbusu s prekrytým intervalom 2,5 min ?
Tak a aby si si nemyslel, že som to písal len tak. Elementárna matematika. Počítajme jazdné minúty.
4 x 18 minút na Vlčie Hrdlo
+
4 x 27 minút do PB
=
190 minút na hodinu v jednom smere
Súčasný stav
5 x 27 minút
=
135 minút v jednom smere
Ono nám to robí 40 % nárast ? Nie si z toho prekvapený ?
Aspoň som si myslel, že si chcel ušetriť nejaké kilometre.
?
Ike
Inak vcera som na ASMN videl nieco, od coho by si vela podnikov, hlavne ten nas BP mal brat priklad.
Dosiel autobus dialkovej dopravy (nejaky SAD Poprad, ale mal iny nazov) na linke Bratislava - Zilina - Poprad. Novy autobus Marcopolo. Jeden vodic bol za volantom a kasiroval... kazdemu cestujucemu po vydati listka povedal "prajeme vam prijemnu cestu". Druhy vodic bol vonku a obsluhoval batozinovy priestor, ale vacsinu casu len stal vedla rady na autobus a kazdemu jednemu cestujucemu povedal "nech sa paci, spoj Bratislava-Zilina-Poprad". Tak nejak si predstavujem dopravnu spolocnost, nie vozit sa v spinavych kraksniach a bat sa vodica co len opytat (ved substrat ma citat oznamy, ktore dpb lepi sporadicky a su stare niektore aj 2 roky).
Ja viem, skor ako ma zvozite pod ciernu zem... toto je dialkova doprava a s MHD sa neda porovnavat. Mne neslo o to CO ti dvaja vodici robili... ale idem mi o to AKYM sposobom... pre zakaznika, pre cloveka co sa im sklada na vyplatu za to ze ho pohodlne odvezu tam kde chce v primeranom komforte