Vybavenie všetkých vozidiel dopytovými tlačidlami je naozaj 'prkotina'. Pokiaľ to však nebude robiť dodávateľská firma, ktorá si vyfakturuje zlaté drôty a tlačidlá s ornamentmi.
BWD zrejme použil pozitívny prístup k riešeniu problému, nesustredil sa prioritne na hľadanie prkotín, ktoré treba spolu zo zavedením toho, čo navrhuje pochopiteľne zmeniť.
fobust: ak si bol na autosalone Nitra, tam si sa mohol dozvediet viac o SORe NB18. Oproti tomuto "surovemu" prototypu, v serii budu o.i. nasledovne zmeny:
- nove dvere
- izolovany motor
- vacsia kabina.
Toto je iste.
Samozrejmostou je buduca ponuka so vsetkymi druhmi pohonu - nafta, CNG aj AC/DC. Teraz sa vsak pohony CNG a AC/DC najprv instaluju do osvedcenej karoserie BN.
A orientačne, ak je na L5 12 poradí, tak by ešte zvyšné 4 poradia boli obsluhované normálnymi dvojčkami, potom ešte kvázi 11 vozidiel na linke č. 9 a 7 vozidiel na L11 = 22 + 1 račianska záloha = 23 z 27, čiže ideálny počet vozidiel, keďže zo zvyšných bude väčšina na kanáli, alebo na opravách, alebo ich jednoducho nebude treba.
Lebo ako počítam nad tými trojičkami, vyšlo mi, že keď budem mať 8 takých súprav, ušetrím štyroch vodičov a zvýšim kapacitu na danej linke, čím odbremením ostatné linky. Napríklad tí štyria vodiči by mohli rozpojovať BUSE káble pri vozovni Krasňany ? alebo jazdiť na autobusoch... orientačne by to bolo asi tak:
V dnešných novinách bola spomínaná nová trasa L84 - skoro ma vystrelo. Že bude premávať cez nám. Hraničiarov a Šustekovu do Ovsišťa a nebude premávať okolo TPD ani EUBA... Takže bude mať 2 nádherné, dlhé a hlavne úplne zbytočné súbehy - najprv s 88 od Bulíkovej po Hálovu a potom s 83 od nám. Hraničiarov takmer po HoPa... Nádherne vymyslené. Nebolo by jednoduchšie a hlavne lacnejšie, keby sa radšej dala 83 na pôvodnú trasu z Hraničiarov do Ovsišťa? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023