Re #86494 AAA: veď práve to je na tom nádherné, že existenciu 84 zdôvodňovali práve EUBA...
potom by bolo snáď jednoduchšie, aby 84 išla smer Petržalka tak ako doteraz Bosákova-EUBA+ nanovo cez Dolnozemskú (ako kedysi 507) na Ovsište-Ovsištské nám.-Bulíkova-Šustekova a pri zdravotnom by sa opäť napojila na súčasnú trasu - by ostalo spojenie k EUBA a zároveň by sa vyriešilo i spojenie Ovsišťa so Zochovou... ?
Vybavenie všetkých vozidiel dopytovými tlačidlami je naozaj 'prkotina'. Pokiaľ to však nebude robiť dodávateľská firma, ktorá si vyfakturuje zlaté drôty a tlačidlá s ornamentmi.
BWD zrejme použil pozitívny prístup k riešeniu problému, nesustredil sa prioritne na hľadanie prkotín, ktoré treba spolu zo zavedením toho, čo navrhuje pochopiteľne zmeniť.
fobust: ak si bol na autosalone Nitra, tam si sa mohol dozvediet viac o SORe NB18. Oproti tomuto "surovemu" prototypu, v serii budu o.i. nasledovne zmeny:
- nove dvere
- izolovany motor
- vacsia kabina.
Toto je iste.
Samozrejmostou je buduca ponuka so vsetkymi druhmi pohonu - nafta, CNG aj AC/DC. Teraz sa vsak pohony CNG a AC/DC najprv instaluju do osvedcenej karoserie BN.
A orientačne, ak je na L5 12 poradí, tak by ešte zvyšné 4 poradia boli obsluhované normálnymi dvojčkami, potom ešte kvázi 11 vozidiel na linke č. 9 a 7 vozidiel na L11 = 22 + 1 račianska záloha = 23 z 27, čiže ideálny počet vozidiel, keďže zo zvyšných bude väčšina na kanáli, alebo na opravách, alebo ich jednoducho nebude treba.
Lebo ako počítam nad tými trojičkami, vyšlo mi, že keď budem mať 8 takých súprav, ušetrím štyroch vodičov a zvýšim kapacitu na danej linke, čím odbremením ostatné linky. Napríklad tí štyria vodiči by mohli rozpojovať BUSE káble pri vozovni Krasňany ? alebo jazdiť na autobusoch... orientačne by to bolo asi tak:
Jakub1
Prázdiny:
1: 8
2: 5
3: 4
4: 10
5: 8
8: 10
9: 8
11: ?
12: 5
13:3
14: 10