Reply on: bwd #86006:
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
Peon
Ak sa nemýlim, v prvej etape BID bude len ZSSK, ŽSR, DPB a SL.
1; Avšak (iba) SAD DS pár krát za deň obsluhuje zastávku "Bratislava,Rusovce,ObÚ" a určite má dostatočné kapacitné rezervy.
Niektorým Rusovčanom by tak vzniklo (síce nie veľmi časté) priame spojenie s Ekonomickou univerzitou (kde ten bus tiež stojí), ako aj s AS Mlynské nivy. A v podstate aj s Danubianou a Areálom vodných športov Čunovo, resp. okrajovou častou Čunova.
Teda to spojenie existuje už aj teraz, ale neviem či ho reálne niekto využíva. Potenciálny cestujúci si samozrejme musí kúpiť lístok u vodiča.
Keď som tak nedávno v popoludňajších hodinách z juhu išiel, pri Čuňove a dokonca ani v Rusovciach vodič na svojich zastávkach vôbec nezastavil a pri Ekonomickej univerzite otvoril iba druhé dvere, cez ktoré vystúpili dvaja cestujúci. Autobus bol cestu takmer prázdny
2; A škoda, že už (na rozdiel od nedávnej minulosti) nestoja žiadne vlaky na ŽST Rusovce. Ak to tak bude aj naďalej, tak Rusovce z BID veľký úžitok mať nebudú. ?