klobasove kinderko fakt vyzera zvlastne. A myslim ze to bolo aj umyslom tvorcov. Mal som moznost sa tym viest a vodic si ho pochvaloval. Pripadny nakup SORiek nevidim ako tragediu, ak budu spolahlive tak to bude dobra kupa.
Pokial zakaznik bude vediet co chce (interier, vybavenie) a odstrania nedostatky na prototype, bude to dobry voz aj pre cestujucich.
Prečo nikto nenapíše,že vedenie DPB je absolútne nemožné? Ja čo som diletant v MHD, by som nekúpil tých 18 SORov, ale keď už tak kupoval, tak kĺbové autobusy. Lenže na to tu sú odborníci,ktorí tomu rozumejú ? proste najviac sa klbákom prblížili Solarismi pred rokom, inak stále Kindervajcá a najnovšie Quasimodovia prídu. A obyvateľom Dlhých dielov, prajem úprimnú sústrasť, kedže viac ako 6 duobusov na svojej trati neuvidia, lebo mám dojem, že nákup sa ďaľších 6 ks duobusov sa tým odložením automaticky zrušil, a nabudúci rok sa bude len zas škrtať z plánov na nákupy vozidiel. Ako tradične si naši odborníci z radov DPB schvália odmeny vysoké, za to H čo spravili. ?
Re #85453 S499.1023: Slintelisy nie su bohvieco, ale chcem vidiet, ako by si sa tvaril, keby ti popod dom namiesto nich jazdili sorky... A ked su take skvele, preco ich zatial nekupil DP Praha? Mohol by ich dat napriklad na 177ku ?
A to by som kadiaľ musel ísť? Idem na lávku cez Starý most a potom ako debil musím okolo Artmedie. Keď to busu z Romanovej trvá 9minút tak ja rýchlejší nebudem! To si dobre tresol kravinu! hurt
A to by som kadiaľ musel ísť? Idem na lávku cez Starý most a potom ako debil musím okolo Artmedie. Keď to busu z Romanovej trvá 9minút tak ja rýchlejší nebudem! To si dobre tresol kravinu! ?
Tvoje argumenty su typicky smiesne slovenske "ked mne zdochla koza, nech tebe zdochnu dve"... z urbanisticko-geograficko-inziniersko-komunikacneho hladiska tieto dva distrikty nemozes porovnavat... z petrzalky si v meste pesi za 10 minut, nebud lenivy...
Už sa nedivím prečo neprešiel návrh pre zníenie počtu električkových liniek a posilnenie intervalu na 8minút. Jediný kto musí pochopiť a ani nič iné im neostáva,systém nosných liniek sú Petržalčania. Prečo neni v Dúbravke, Rači a Ružinove jedna nosná električková linka s intervalom 4minúty? Keď sa ja nemôžem zo stredu Petržky dostať na Zochovu, Hlavnú stanicu, Obchodnú, STU, Račko bez prestupu, prečo by to mali mať v nejakom okrajovom diškrikte? ? Keď ja to mám oveľa bližšie a na tú smiešnu vzdialenosť prestupujem aj 2x ako idiot?! ?
to akože z 30 a 37 nedošlo nič? Nuž ja som dnes nezažil takú blamáž ako ty no veselo bolo, stál som na 95 na Nám.hraničiarov,došiel som tam o 18:14, o dve min mala ísť,nešla a nešla ani tá po nej tak ma zachránila 92, aj to hradená záložnou 12metrovou Vrakosou CNG ? a pekne narvaná. To je tá nosná linka 95 do Petržky? ?
Ide hlavne o ich lenivosť... henten chce ísť priamo, bo bude musieť prestupovať a kvôli nemu zase bude 95% trasy identickej s trasou (napríklad L34)...
Ohľadom toho petržalského cintorína? Kde vlastne je? Akosi ho neviem nájsť na mape.
a to dodam, ze Dubravka ma tak vela spojeni s jednym prestupom na Hlavnu stanicu ako asi nik iny (len v rychlosti 34+61/74/201/210, 34/83+32/41, 83+93, 1+2/8/13/32, 5+2/3/8/13/32, 12+13/32)... A to este nehovorim o tom, ze ma Dubravka priame spojenie na ZST DNV (20), ZST Vinohrady (5) a ZST Nove Mesto (1). Alebo vsetci odtial cestuju iba ICckami a ine stanice pouzit nemozu?
"Hovorkyňa Dúbravky Lucia Balajová povedala, že Dúbravčania žiadali priame autobusové prepojenie na hlavnú a autobusovú stanicu a tiež aby električka č. 4 išla až do Dúbravky." - kedy ti blbci (nemyslim Dubravcanov vseobecne ale tych co to furt kritizuju) pochopia ze ta L4 sa proste NEDA. A nestaci im L1 s TAKMER identickou trasou? V useku Pri krizi - Damborskeho ide L34 na SAVku, kde mozu prestupit aj na L210 na ASMN. V mojej hitparade najdebilnejsich poziadaviek tykajucich sa MHD sa Dubravka prave uspesne zaradila na druhe miesto hned za Petrzalku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak