Reply on: 810zssk #82840:
Samozrejme, na tom trolejbuse som sa dobre zasmial. Alebo na tom, aby bola pre pepku stanovená povinnosť otočných podvozkov. A podobne.Očakávam, že nabudúce sa k téme električky kvalifikovane vyjadrí združenie sociálnych pracovníčok z Panónskej, združenie slovenských kozmonautov a združenie kvalitných slovenských futbalistov (zoradené zostupne podľa počtu členov ? ).
Viem si tam predstavit tri minuty. A navyse, ked (ak) sa zdvojkolajni Sturova, pravdepodobne tam bude musiet byt uplne vylucena cestna doprava a zostanu dve smery - gumokoly z Vajanskeho na Dostojevskeho a elektricka z mostu na Sturovu.. Pri 3-minutovom intervale bude uplne stacit ked auta raz za cca. 1,5 minuty dostanu cervenu kym prejde elektricka (a chodci). V idealnom pripade by sa CP zladil tak aby na most a z mosta isli eliny naraz a cervena by bola len raz za 3 min., ale to moze byt problem (navyse aj kvoli chodcom). Teda, ja ratam s variantou ze v useku L.Stura - Safko sa nebude jazdit, teda pojde len o manipulacnu trat, ktora by sa vyuzivala len v pripade neprejazdnosti Petrzalky - v tom pripade by taktiez nebol problem, lebo by odbudlo pustanie elektriciek z Petrzalky a prakticky, linky do Petrzalky by sa tocili cez L.Stura, cize v dlhsiom intervale (len jeden smer) by sa pustalo, ale inym smerom.
To nikto nespochybňuje. Ale šetrenie také, že prinieslo súčasne aj zlepšenie.
Technopol